Gå til innhold

Vesla er 2 år i dag! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er det allerede 2 år gått siden min nydelige lille datter kom til verden! Helt utrolig hvor fort tiden har gått, men deilig også :-) Hun er blitt så stor nå. Løper rundt, prater og forstår så mye. Så heldig jeg er som har fått akkurat henne, min lille kruttønne som er så full av humor og godhet. Alt godt til deg i dag lille venn, og måtte livet ditt alltid gå som du ønsker :-)

I anledningen har jeg lagt utpå noen bilder av henne om noen vil se hvor stor og fin hun er blitt :-)

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/576034/offset/1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den store dagen:)

Kjempesøt jente! Hva heter hun?

Skrevet

Naaaw....skjønn hun er Alva. Tiden flyr, synes ikke det virker så lenge siden du gikk å "ruget" i grunn jeg. Men så titter jeg bort på mine frøkener som nå er straks 6år og nesten 4 1/2år...sukk.... Men, er litt godt også at de blir større og mer selvstendig. Eldstemann begynner nå på ungdomskolen, det føles litt ekstra spesiellt. Litt rart å ha tenåring som lever sitt eget liv på en måte, merker det er en utfordring å balansere frihet under ansvar og grenser til tider..hehe..

Skrevet

Takker :-)

Ja, jeg synes det er deilig at de blir eldre, men så er ikke jeg en som trives så godt med de første 2-3 årene heller. Spennende med ungdomsskoleelev Ugla :-) Jeg jobber med disse hver dag, og de er en skjønn og stormfull alder.

Skrevet

Hehe, full forståelse med det, synes også at spedbarnstida og småbarnstida er rimelig utfordrende og litt slitsom med all løpinga etter og at man konstant må passe på og følge med på dem når de utforsker omgivelsene. Har nok med at jeg er litt over snittet hønemor ;-)

Sånn bortsett fra kolikk og nattevåk så synes jeg at særlig alderen fra de begynner å krype, reise seg opp og tasse rundt, til de er så store at de skjønner at de ikke skal rive i duken, spise jorda til potteplantene, smake på alt de finner på bakken, prøve å stikke av hele tiden osv.

Så det er ekstra deilig nå for tida, de er enda så små at de fortsatt vil ha fangkos, for det er det mange år siden tenåringen her sluttet med..hehe..

Men tenåringer er jaggu ikke enkle, og ofte er de verst til foreldrene. Jeg må av og til sette meg ned å puste dypt ned i magen mens jeg teller til hundre for å ikke eksplodere til tider. Får faktisk tidvis lyst til å ta den ungen i ræva og nakken og lingse ham inn på gutterommet, er vel få som kan få meg mer forbanna her i verden i grunn..hehe,...støtt i oposisjon for tida og setter snart grå hår i sin unge mammas hode....gruff...men han er heldigvis snill og god på bunn, bare forferdelig kverulerende til tider og krever gode grunner for alt fra leggetider, innetider og på hvorfor han skal rydde et rom kun han og hans kompiser oppholder seg. Mor har nemlig ingen adgang der inne, så det rommet ser tidvis ut som et bombet ungkarsreir!

Skrevet

Hipp hipp hurra hurra hurraaa!!

Nydelig jente du har Alva :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med 2-årsdagen, så skjønn hun er:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...