Gå til innhold

Hvordan vaske dusjen for å få den REN???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusjen trenger en skikkelig oppshining og derfor trenger jeg tips til hva som er best å bruke. Det er fliser både på gulvet og veggene i tillegg til glasset i dusjdøren.

Hvilket middel skal jeg bruke for å få fugene rene og glasset til å skinne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Cilit Bang" (eller noe sånt

det er supert!

Skrevet

Tusen takk til deg kjære Anonym, du er en engel!!

Fant en flaske med Cilit Bang som jeg hadde stående og guri så effektivt det var i dusjen!

Skrevet

Cillit Bang er sterke greier. Lurer på om det står advarsel bakpå om at det ikke skal brukes på fuger..? Har gjort det selv også, men sjekk -just in case;)

Ellers har Plumbo en knallbra spray(rosa) men vet ikke om den er for sterk til fliser, super til dusjkabinett ihvertfall.

Oppvaskbørste et must!

Skrevet

Om du har en flaske jif-baderom spray stående i dusjen slipper du sånne skrubbe-episoder. Et par ganger i uken når jeg ikke har det travelt i dusjen sprayer jeg alle veggene med den sprayen, tørker over med en klut og skyller av igjen før jeg selv går ut av dusjen og tørker meg.

Dusjen min er alltid rein :)

Skrevet

Prøv en scotch brite svamp. funker best. cilit bang er ikke bra å puste inn. og deretter bruker du enten vindusspylervæske eller jif som du tørker over med papir etterpå. selv bruker jeg bare svampen og skyller godt. pluss at svampen tar faenskapet som er i bunnen av dusjen.

Skrevet

Har dusjlkabinett, og skitten legger seg i skinnene til dørene. Jeg bruker jif badrom og en tannbørste til å rense...

Skrevet

Jeg bruker varmt vann med klor til vask av fliser og fuger, og en blanding av zalo, salmiakk og vann i sprayflaske til glassdørene. Bruker den samme miksen på vinduer.

Fungerer som bare det :) Og det blir RENT!

Skrevet

Zalo og salmiakk skal IKKE blandes. Det dannes da en gass som er farlig å puste inn.

Skrevet

Dette er positivt feil!!!!

Det er klorin og salmiakk som ikke må blandes. Zalo og salmiakk er et vidundermiddel som er blitt brukt i alle år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...