Gå til innhold

Makan, noen menn eier ikke skam i livet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en utrolig hyggelig mann på Møteplassen. Vi fant tonen med en gang, og han overøste meg med komplimenter, og vi chattet i timevis hver dag. Så begynte vi å prate på telefonen, avtalte møte, og vi gledet oss begge to.

Så fikk jeg plutselig en melding på innboksen på Facebook fra ei jente som lurte på om vi hadde noe på gang, for i såfall kjørte han dobbelt. Vi begynte å prate, og det viste seg at han hadde et forhold til henne, jeg fikk se utskrifter fra chatten deres, og fant raskt ut at han var en twotiming bastard.

Jeg konfronterte ham selvsagt, og han la alle kort på bordet, slettet henne som venn, og lovet meg gull og grønne skoger. Tilga ham ikke, men vi hadde dialog hele dagen hvor han erklærte sin kjærlighet til meg, lovet meg troskap, jeg skulle få alle passord til mail og facebook osv osv.

Så kom naboen (ei venninne) på døren og viste meg et brev hun hadde fått av ham på møteplassen, skrevet samme dag. Hahaha, herreguuud!!!

Konfronterte ham med det også jeg, da forsvarte han seg med at han trodde jo ikke jeg ville ha ham tilbake.

Så dere single damer der ute; ikke rot dere borti denne karen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som min eks, han hadde ulike berter på gress via nett mens han var sammen med meg,- samtidig som han hadde kontakt med andre menn og dro og hadde sex med dem på si også. Sjarmerende.

Skrevet

Ja og så? Han er jo på nettsjekkern. Han hadde forhåpentligvis kuttet de ut når dere to hadde møttes og evt blitt sammen da.

Og jeg blir personlig aldri overrasket over drittsekker på nett. Tror det er få kvalitetsmenn på møteplassen.

Skrevet

Ja og så? Han har allerede erklært hvor forelsket han er i meg, det er bare meg for ham, han har aldri møtt noen andre som meg osv. Sendte meg blomster på døren og greier. Og han hadde allerede avtalt overnattingsbesøk med hun andre, (han har allerede vært på ferie hos henne en uke) samtidig som han ønsket å møte meg, og kanskje ta meg med på en romantisk tur ved en senere anledning. Det hadde han sagt til hun andre også.

Og da han lovet at alle andre var slettet, og han kun hadde øyne for meg, sendte han samtidig flørtebrev til naboen min. (utrolig klønete i grunn, men ikke overraskende, for han suger på data).

HI

Skrevet

Og denne "prinsen" er?

(Siden du sier at vi ikke skal rote oss bort i ham, mener jeg...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...