Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Hei! Jeg er en mor på 20 år. Jeg har lenge ikke hatt lyst til å ha forhold med noen etter den lange dramatiske livet mitt med eksen min. Etter at vi ble skilt på 1 år falt jeg for en fyr som jeg etter hvert oppdaget at han var yngre enn meg på 11 mnd. Jeg klarte å finne hans facebook ved hjelp av noen venner av meg, som bodde i nabolaget hans. Og etter 4 mnd bestemte jeg meg å sende han venneforespørsel. Han godtok meg, men har ennå ikke valgt å skrive noe til meg. Han overbeviser meg at han er interessert ved å legge ut sanger og strofer på face-veggen hans. Jeg har nå hatt han som venn på facebook i 6 mnd. Alle mine venner som vet om han, syns at han virker veldig interessert. Han virka interessert i meg lenge før jeg ble forelsket i han. Jeg har nå hvert forelsket i han i 10 mnd, men har ennå ikke tørt å snakke med han på hvilken som helst måte. Jeg har begynt å bli litt utålmodig.! Jeg vet ikke åssen jeg skal begynne med å ha kontakt med han. Har tenkt lenge nok på det nå men finner ingen måte å få kontakt med han på. Kan noen være så snille å hjelpe meg med et råd, eller om jeg bare skal gi opp håpet og bare gå videre TUSEN takk for svar =)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Send noe svada på privatmailen på FB, kommenter noe eller noe sånt Jeg har nettopp fått meg kjæreste, men har enda ikke "opplyst" mine FB-venner om hvem han er. Bare at jeg er i et forhold En blir gjerne ekstra forsiktig når en er forelsket, men kanskje du skal gjøre som du ville gjort med nøytrale venner? Der er du mer naturlig, og det er ofte det menn liker. Glem litt at du er så forelsket, og tenk på han som en venn når du kontakter Ut og ta en øl i morgen kveld? Skriv det til han en kveld det passer for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå