Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Har et stort problem... Mannen tar ikke initiativ til sex i det hele tatt lenger. Og jeg er blitt avist så mange ganger at jeg klarer ikke å bli såret en gang til. Om jeg ikke husker feil så begynte dette rett FØR jeg ble gravid så tror ikke det har noe med det å gjøre? Han sier iallefall det har ingenting med graviditet eller at han tenner mindre på meg. Er bare sliten og orker ikke... Jeg er ikke vant med at mannen er sånn, jeg har alltid hatt mannfolk som ikke klarer å holde fingrene unna meg og har aldri opplevd at de har vært for trøtte til sex. Det er nå gått 4,5 mnd der vi nesten ikke har hatt sex. Og jeg er kåtere enn noensinne! Er kjempe frustrert og fantaserer om andre menn ( føler meg skikkelig kjerring og får dårlig samvittighet når jeg gjør d, men jeg må serr onanere opptil 3 ganger daglig og savner sex så utrolig mye!!) jeg hadde aldri klart å vært utro mot mannen min, jeg elsker han over alt. Men føler meg så lite aktraktiv og er ikke vant med å føle slik... Er mannen bare trøtt og ikke har behov på samme måte som før? Er det noen mannfolk så har opplevd å ikke ha lyst på dama mens hun er gravid? Det er nettopp begynt å vise på meg at jeg er gravid, ellers fikk jeg store pupper tidlig og følte meg bedre enn noen sinne før dette med mannen.. Men nå er ikke selvtilliten på topp akkurat.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Du er ikke alene om det problemet. Mange men går igjennom perioder med redusert sexlyst. Som kvinne er det lett å tro at det da er vi som ikke er tiltrekkende nok. Det er nok som oftest ikke tilfellet (selv man i alle forhold kan miste gnisten etc etc). Det er så mye fokus på at mannen har en evig sexlyst som kun begrenses av tilgjengelighet. Tror dette kan føles som ett press for enkelte men også. Som kvinne føler en seg ekstra avvist når mannen ikke ønsker deg, det er liksom ikke sånn det skal være... Jeg har personlig erfaring med problemet. Men har funnet ut at jeg ikke er alene om det. Men kvinner vil nødig innrømme det. Har du prøvd å snakke med mannen din om situasjonen? Ikke alltid det letteste, snakker av egen erfaring. kansje lurest å fortelle hvordan situasjonen føles for deg. Stress i ulike former er ofte en grunn, det finnes andre. Men kan også få hormon endringer som senker sexdriften. Jeg håper dere finner ut av situasjonen. lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Jeg har det på akkurat samme måten, kjempekåt i hele graviditeten. har bare noen uker igjen, og er fortsatt like kåt. Samboeren har hatt redusert sexlyst i en periode, og må innrømme at det har vert ganske tøft for meg, akkurat som du også skriver HI. Jeg har heller ingen problemer med å onnanere 3ganger på en dag, og det gjerne flere dager etterhverandre! Jeg håper bare alt blir normalt og som før, etter fødselen. Lykke til HI
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Og hvor er pappaene som skal svare mammaene??? mer interessert i deres svar enn medsøstrene...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Kor mange pappaer trur dåke som er her inne????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå