Tante Blås Squaw Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 For en stund siden var det en dame som prøvde å være hyggelig ved å si at det er synd på meg fordi jeg har astma. Jeg har ikke en sånn holder-på-å-dævve-astma, men en helt vanlig, dørgende kjedelig inhalator-i-veska-astma, akkurat som veldig mange andre. Jeg svarte denne damen med at jeg er ikke det minste plaget, jeg kan jo bare bruke inhalatoren - og vips, så er pusten fin ;o) ...da fortsatte damen med å legge ut om alle tannplager man kan få av å patte på inhalatoren daglig. Jeg skjønner at dette var et noe klønete forsøk på å være sosial, men må sosiale bånd mellom damer kun skapes ved gjensidig syting? Jeg fikk jo fryseblikket da jeg ikke ga meg til å sutre, men smilte og påpekte at det kunne vært verre. Det er liksom en slags usynlig avtale mellom damer - "jeg syter over ett eller annet, så følger du opp med mer syt om samme tema. Da kan vi være kompiser."
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Dette var vel like generaliserende som påstanden om at menn som møtes straks begynner å bryte håndbak og måle hvem som har størst penis :-)
Magia Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Haha, 23:26. Men Squaw har litt rett. Ofte finner vi jenter/damer hverandre ved å være negative om samme ting. Litt pussig, for jeg og noen jenter satt og diskuterte dette for noen dager siden bare..
Tante Blås Squaw Skrevet 12. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2011 23:26 - hva? Gjør ikke menn det, da? *sjokkert*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå