Gå til innhold

"Synd på"

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden var det en dame som prøvde å være hyggelig ved å si at det er synd på meg fordi jeg har astma.

Jeg har ikke en sånn holder-på-å-dævve-astma, men en helt vanlig, dørgende kjedelig inhalator-i-veska-astma, akkurat som veldig mange andre.

Jeg svarte denne damen med at jeg er ikke det minste plaget, jeg kan jo bare bruke inhalatoren - og vips, så er pusten fin ;o)

...da fortsatte damen med å legge ut om alle tannplager man kan få av å patte på inhalatoren daglig.

Jeg skjønner at dette var et noe klønete forsøk på å være sosial, men må sosiale bånd mellom damer kun skapes ved gjensidig syting?

Jeg fikk jo fryseblikket da jeg ikke ga meg til å sutre, men smilte og påpekte at det kunne vært verre. Det er liksom en slags usynlig avtale mellom damer - "jeg syter over ett eller annet, så følger du opp med mer syt om samme tema. Da kan vi være kompiser."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var vel like generaliserende som påstanden om at menn som møtes straks begynner å bryte håndbak og måle hvem som har størst penis :-)

Skrevet

Haha, 23:26. Men Squaw har litt rett. Ofte finner vi jenter/damer hverandre ved å være negative om samme ting. Litt pussig, for jeg og noen jenter satt og diskuterte dette for noen dager siden bare..

Skrevet

23:26 - hva? Gjør ikke menn det, da? *sjokkert*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...