Gå til innhold

Noen fra Oslo området her inne? :)


GravidStudent2011 - Aprillykke

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen fra Oslo området og litt kort om dere?

 

Jeg er 22 år og bor sammen med min samboer gjennom 2 år :) <3

Vi venter vårt første barn nå :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 20 år og bor i 20 min fra sentrum :-)

Jeg bor sammen med jenta mi, og ble gravid gjennom inseminasjon i København :-) Termin 22 April.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, bor ca 30 min fra Oslo sentrum. Bor sammen med min mann gjennom 8år. Venter vårt fjerde barn 21.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo. Har en sønn på snart 4 år. Tok oss 8 år å lage han, uten hjelp. Fått hjelp siden, 2 SA. Og endelig 8 uker på vei. Stor glede. Og vi håper at dette går veien for oss nå. Er lenger på vei enn de tidligere SA'ene.

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 1 april enn så lenge :)

Jeg bor ca 10 min unna sentrum med trikk, men må flytte etterhvert da vi trenger et rom til den lille også <3

Har selv også hatt en SA før, i uke 5 (ca) men er i dag 7+2 så krysser fingrene for meg og alle dere andre at vi går ut svangerskapene våre uten de store problemene og får friske baby'er i mars/april :) <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten så og si ingen symptomer, men begynner å bli litt kvalm når det går lenge siden jeg sist spiste, noe som er ganske ofte side jeg ikke eier matlyst om dagen :-/ Aldri vært flink til å spise regelmessig, og får tydeligvis igjen for det nå. Men ellers ingen symptomer uten om at jeg sovner forran tv'n uansett tid på døgnet.

 

Hva med dere andre? Noe symptomer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann studenten! Så fint å se at du er her! Mener og huske at vi var innom forumet ufrivilig abort omtrent på samme tiden. Gratulerer så masse med en ny spire. Jeg mistet i begynnelsen av mai. Har akkurat funnet ut at jeg er 4+1!! Hurra!! :D Lykke til videre. Er fra Akershus, men bor for øyeblikket i Trøndelag, 26 år gml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Groruddalen, og venter nummer 3 i april. Vi har to barn fra før, på 4 og 1,5 år. Jeg er 35, men føler meg ikke som noen gammel mor. Jeg har alltid vært frisk og i god form, og merker ingenting til dette svangerskapet enda heller. Håper det varer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at vi er endel fra Oslo området :)

 

Linderlen;

Jeg mistet i midten av april så var nok innom ufrivillig abort samtidig! GRATULERER så mye til deg også med å ha blitt gravid igjen! :) Jeg er 7+5 i dag! Kan ikke tro det, det har gått så fort. Men regner egentlig med å bli satt litt tilbake etterhvert men vi får se :) Lykke til videre til deg også, krysser alt jeg kan for at det går bra for oss begge/oss alle denne gangen!

 

Ha en stårlende dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig vi er endel, vi må prøve å få til et treff en gang ja.. Vet ikke når man pleier å lage treff jeg..?

 

Her er kvalmen kommet og spesielt om jeg ikke spiser så mye. Nie jeg ikke gjør pga manglene matlyst. Og rar luktesans.. Fikk sånn goodie bag pose på skolen i dag med masse sjokolade, drops, antibakterielle servietter, osv nedi og den syns jeg luktet som diseksjonssalen på Domus medica på riksen, uff fristet ikke mye med snop lenger da gitt:-/ :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, bor i oslo sammen med samboeren min. Vi venter vårt første barn ca 20 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor også 30 min fra Oslo og venter nummer 4. Mannen i huset er i ekstase. Selv er jeg litt forsiktig da det har gått galt noen ganger.

 

Har termin 18. april.

 

"VP"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...