Regina Phalange Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Spent på hvordan det går med dere!
Frøken Tussi Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Jeg er her, tidligere nick Persillespire. =)
lillemy_85 Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Ja :-) min lille frøken har akkurat blitt 3 mnd, går kjempefint med oss :-) kjenner at rutinene begyner å komme litt mer på plass, og roen har senket seg ;-) koser oss masse!! føler det er noe ntt som skjer hver dag i utviklingen hennes, utrolig spennende å føle med :-) hvordan går det med dere da?
A_K Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Var litt kjapt svar fra meg her, med oss går det kjempefint. Snuppa ble 3 mnd den 10de, er ei stor jente på 6,6 kg, 61 cm lang. Fullammer bortsett fra flaske med Mme før leggetid:) hun sover fra 19-20 til 5-6 med en matpause noen netter, men har også sovet rundt flere ganger. Koser oss masse, men sliter med vognen. Der liker hun seg ikke... Hvordan går det med dere?
Regina Phalange Skrevet 13. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2011 Så hyggelig at vi er flere! Jeg er jo strengt tatt en juni dame, da jeg gikk to uker over tiden og fødte 13. juni, men jeg "hang" jo på mai forumet :-) Alt er bra med oss også. Knerten blir 9 uker på mandag, og nå går det meste som en drøm (bank i bordet). Han sov veldig lite på dagtid de første ukene, men nå har han ihvertfall en lang lur på dagen og sover stort sett hele natta (avbrutt av 1-2 amminger). Han koser seg i vogn, men ikke like fan av bilsetet.
prøverigjen:) Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 går kjempefint;) nyter hver dag;) babyen er 2mnd og 14 dager. vet ikke vekt/lengde akkurat nå for lenge siden vi var på helsestasjonen. så får ikke veid og målt før om 3mnd.sjekken. men, han ser lik ut som andre babyer så alt bra;) savner BIM !!!
Frøken Tussi Skrevet 13. august 2011 #8 Skrevet 13. august 2011 Mini er blitt 14 uker og skal veie/måle han på mandag, så det blir spennende å se! Var 60,5cm og ca 5350g for 14 dager siden. Rutinene begynner å komme mer på plass her, men pga gullet er plaget med knip i magen og uro tar vi det litt etter litt. Nytter ikke å legge en baby med knip til å sove, så han er blitt bortskjemt med å vugges pga knip og rett i søvnmodus pga han er så utslitt. Prøver heller å tenke at jeg må nyte nærheten og kosen mens jeg kan, det er jo ikke så lenge til han ikke har tid til å kose med mammaen. Det er utrolig hva smilene og pratingen kan gjøre med meg hvis han har vært "krevende" og jeg er sliten. (Han vil helst ligge i armene, bysses og helst begge deler mens man går rundt i huset.) Et stort glis og alt er glemt <3 Mye som skjer med dem om dagene, spennende er det i alle fall! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå