Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #28 Skrevet 13. august 2011 Heine <3 Skal jeg prøve å presse gjennom om vi får en gutt til
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #30 Skrevet 13. august 2011 Tormod høres ut som en bjørnejeger. Ville nok valgt det navnet utav de tre der. Barskt navn!
Ugl@ Skrevet 13. august 2011 #31 Skrevet 13. august 2011 Synes alle tre er like flotte navn, foreslår at dere venter til gutten er født før dere bestemmer dere helt :-) Min sønn fikk navnet sitt da han ble lagt på magen, hadde egentlig bestemt meg for et annet navn, men var et annet som dukket opp i hodet mitt og som ble helt riktig da han først kom til verden :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #34 Skrevet 13. august 2011 Flotte navn alle sammen. Men det visste du vel... Tror kanskje jeg holder en knapp på Tormod.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #37 Skrevet 13. august 2011 Takk for mange tilbakemeldinger! Det ser ut som om rekkefølge her inne blir Johan, Heine og til slutt Tormod. Min rekkefølge er Heine, Tormod og Johan. Min mann har Tormod som favoritt, han synes Heine er for søtt til en gutt. Johan blir i tilfelle oppkalling og et navn vi begge synes er fint, men ikke veldig fint. Johan, Heine eller Tormod er forresten to uker allerede, men vi er ikke helt enige i hva han heter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå