Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Klødde noe sinnsykt i rumpa to kvelder på rad, men glemte det på dagen, for da klødde det ikke lenger. Men nå begynte det igjen, måtte jo da sjekke og fant mark.... Skal få skaffet medisin i morgen, til hele familien, men finnes det noen tips om hva som kan hjelpe mot kløen i kveld, av vanlige ting man har i hus?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Litt ekkelt, men siden du spør. Sønnen min hadde mark i magen og klødde voldsomt. Jeg fjernet noe av marken med en q-tips og det hjalp i alle fall han fram til medisinen begynte å virke. Det klør når marken legger egg rundt åpningen, så du kan også prøve å smøre deg med litt alkohol eller sprit, mulig marken ikke liker det:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Du kan skylle de ut med enganssprøyte med vann - hvis du har - skyll flere ganger. Eller Klyx. Hvis du ikke har noe av dette, er trøsten at medisinen virker nesten umiddelbart når du først får tatt den.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Du kan skylle den ut - f.eks. med vann i en engangssprøyte.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Da har jeg vært igjennom en mindre tarmskyll og ligger her med antibac i rumpa.. Ja, helt enig; ekkelt. Det som er enda ekklere er at det bare er meg i familien som har det, ergo har jeg fått i meg parasitten fra noen andre....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #7 Skrevet 27. august 2011 Det er ikke alle som får det - det er i hvert fall mn erfaring. De liker seg rett og slett ikke hos alle. Jeg har det ofte, sønnen min og mannen min aldri, og dattera en sjelden gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå