Gå til innhold

Noen som har Emmaljunga leatherette vognpose?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Holder den til bruk på vinteren, eller bør jeg velge en dun/ullpose?

Synes denne var så fin til vognen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den, og er mer enn førnøyd. Den holder virkelig godt på varmen. De trenger faktisk lite klær i denne i forhold til andre. Jenta mi kunne ligge i bare body og strømpebukse en god stund utover høsten i denne, ellers ble det for varmt. Pluss lue og votter selvfølgelig.

Skrevet

Supert! Akkurat det jeg ville høre ;-)

Hvilken bag hadde du? Jeg har city og den er ganske kort. Men regner med posen vil passe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...