Gå til innhold

Jeg skal føde på mandag


lille frø, mor til to

Anbefalte innlegg

På mandag blir jeg satt i gang. Har ikke termin før den 24. august.

Men babyen har ikke vokst og det er ikke mer fostervann.

Gruer meg. Hadde håpet å få gå til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår at det er skummelt, men det er nok det beste for den lille! Hvordan vet de at den ikke har vokst/at det ikke er mer fostervann? Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble satt igang av samme grunn som deg med min nr 2 og det var helt supert:) jeg hadde hørt mye negativt om det å bli satt i gang (ekstra vondt, langvarig etc) men alt var over på 4,5 timer og hadde gjerne gjort det igjen! tror rett og slett de med neg erfaring har mer behov for å fortelle enn de med pos erfaring. håper du får en like flott opplevelse som jeg og masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre Jaada.

Har bare hørt hvor forferdelig det er å bli satt i gang og hvor fantastisk det er å gå naturlig.

 

Måten de finner ut at babyen ikke vokser som den skal er først ved kontroll hos jordmor. Der ser de at symfysemålet er lavt.

Og fostervannet ser de med ultralyd. Her tar de også nøyaktige mål av barnet.

 

Så det er helt fantastisk den oppfølgingen vi får i Norge. Vi er i trygge hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja vi er heldige som har den oppfølging som vi har her i Norge, føler seg veldig trygg og passet på.

Jeg hadde svagnerskapsforgiftning og syntes det var vidunderlig at jeg skulle bli satt igang og at piga skulle få komme ut til oss slik at jeg slapp og bekymre meg "alene". er litt av ett ansvar å skulle følge med på spark og liv og kjenne etter på kroppen hvordan ting føles etc.. følte meg helt fin jeg mens legen og jordmor var bekymra;)

 

lykke til! går sikkert kjempe bra!!

tenk positiv smerte og at du snart får møte den lille <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og skal føde på mandag (overimorgen)på a-hus. Det skal settes i gang med drypp. Eg har tre barn fra før og måtte settes i gang alle tre ganger.

 

Lykke til til oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Mev 71.

Ikke mange timene igjen nå til vi har barnet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...