Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Altså barnet vårt blir 5år dette året. Er seng kl 19.00 og noen ganger 19.30/20.00 i helger. Ett av nabobarnet kommer ofte på døren for å være med barnet vårt, vi vet ikke hvem foreldrene er og barnet har kun vært med vårt barn ett par ganger, men så har altså dette barnet vært på døren vår endel ganger i 18.30-19.00 tiden..vi sier da nei, at barnet vårt er på vei i seng. Men føler jo at dette barnet snart kommer til å slutte å komme til oss...men synes 18.30/19.00 er for sent å være ute, iallefall i hverdagen!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Det synes jeg er helt greit. Hvis barnet deres trenger søvn fra kl. 19 for å være opplagt dagen etter så er det ikke noe å lure på. Si til dette andre barnet at han/hun må komme tidligere.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Jeg syns ikke dere er for strenge, så lenge dere forklarer at barnet kan komme bort litt tidligere for å leke. Når mitt barn blir så stort at det kan ut å leke vil jeg fortsatt ha det hjemme på kveldstid. Vil jo ha litt kvalitetstid med han før senga. Og jeg tror alle barn har godt av å roe seg ned før senga..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Ja, det er det jeg tenker..barnet trenger såpass mye søvn, da det sliter med å falle i ro også (hyperaktivitet) Men synes synd i barnet som kommer på døren, men rart at barnet kommer alltid så sent..skal si i fra neste gang ja. HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Akkurat som hjemme hos oss det. Fine og varme kvelder med masse mennesker ute får han være ute ekstra, men skjer det ingenting er det i seng til 19.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Jeg syntes ikke dere er for strenge, for her i huset må 7 åringen legge seg kl. 19.00 i ukedagene og er i seng kl. 19.30 i helgene.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Syns ikke HI er streng men syns 19:48 er streng både ang. leggetid i uken og spesielt i helger.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Syns det høres ut som dere har greie regler. Små barn trenger å hvile etter travle dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå