Gå til innhold

Er jeg slem nå? :-o

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann (som har gjort meg veldig mye vondt) har flere elskere. Han er gift uten barn. Han har de siste årene bodd i utlandet sammen med kona, men har nå flyttet hjem til Europa.

Jeg har opprettet en fake FB-profil i den ene elskerens navn (fordi jeg vet hun omgås dem begge uten at kona vet at dette er mannens elsker), og addet kona hans på denne FB-profilen. Det er i utgangspunktet helt naturlig at hun blir addet, men vet det får mannen til å svette litt.. Jeg har ikke tenkt å gjøre mer enn akkurat dette. Hensikten min er at han skal svette litt, hverken mer eller mindre.

Og ja, han har såret meg vanvittig (ville blitt et mangesiders innlegg...). Jeg ønsker ikke å såre kona hans eller fortelle henne.

:-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er slem er en ting, men du er veldig veldig dum.

det du gjør er ulovlig, og hadde noen opprettet en slik profil i mitt navn hadde jeg anmeldt den personen.

Kona fortjener å få vite hva mannen holder på med, men på en skikkelig måte.

Skrevet

Det heter elskerinner! Litt forvirrende lesing, trodde poenget var at han var bifil før jeg fikk lest alt.

Synes ikke du er slem, jeg. Som man reder, ligger man.

Skrevet

Det er jo ikke ulovlig å opprette en fake profil. Det er mot Facebooks retningslinjer, ja, men det er ikke ulovlig. Du er ikke spesielt smart hvis du ikke greier å skille mellom de to typetilfellene...

Skrevet

For det første; elsker er det mannlige varianten, er han homo?

For det andre; det du nå gjør er ulovlig.

For det tredje; hvorfor tror du at han ikke skjønner profilen er fake, hvis dette er en nåværende elsker/elskerinne(?)- de snakker vel sammen?

Skrevet

Han har flyttet hjem til Europa, hun bor fortsatt langt unna. Trodde "elsker" var unisex, jeg;-)

Nei, det er ikke ulovlig. Jeg er advokat selv, så har stell på den biten:-)

Han trenger ikke nødvendigvis å skjønne at profilen er fake. Han har ikke kontakt med henne nå., men de hadde alle kontakt da de bodde i samme land. Uansett aner han jo ikke hvem som kødder, og jeg har i utgangspunktet ingen mulighet til å finne ut hvem hun er, så han kommer aldri til å mistenke meg.

Skrevet

Får det deg til å føle deg bedre da?

Skrevet

Synes det er litt rart at en advokat faktisk gjør sånt. :P Og mannen er jo rimelig dum dersom han faktisk har elskerene sine som venner på facebook og att på til går hen å sårer enkelte av disse elskerene. Spørsmålet er jo om han svetter så mye når kone og elsker allerede omgås! Lite lur mann.

Elsker kan brukes om både mann og dame.

Skrevet

Det høres litt sykt ut spør du meg.

Skrevet

Ulovlig er det ikke, men fryktelig teit, og litt patetisk og krampaktig.

Skrevet

Hvorfor er det så sykt? Er jo bare en uskyldig måte å få mannen til å svette litt..

Skrevet

Teit, patetisk og krampaktig.. kanskje? Jeg synes det var et greit tiltak som gjør at han får tenkt seg litt om.

Skrevet

Hvorfor er det rart at en advokat gjør sånt? Er jo bare vanlige folk vi også.

Han har ikke elskeren sin som venn på FB, han bruker knapt FB.

Joda, han svetter nok, for da vet han at noen prøver å fortelle kona, han vet bare ikke hvem og hvordan eller når..

Skrevet

Spist er spist og gjort er gjort. Move on og ta med deg selvrespekten din videre på reisen din!

Skrevet

Huff ja, bør vel like greit det... Living well is the best revenge osv.

Skrevet

Du er ikke slem, og du er definitivt ikke "advokat". Lykke til med å glemme tullebukken.

Skrevet

Umm jo det er jeg faktisk:-) Takk, kommer nok over han, men han har vært riktig slem, det kan jeg si. Jeg er i grunnen ikke av den bitre eller hevngjerrige typen, så det overrasker meg egentlig at jeg gjorde dette..

Skrevet

Du er jo åpenbart ikke over ham enda.. Synd for deg at du ikke greier gå videre i livet, vil du ikke synes det er flaut om han skjønner det er deg?

Skrevet

Hvis han nesten aldri bruker fb, hvordan mener du at han skal "svette" da?

Skrevet

Jo, hvis han skjønner det, dør jeg:-(

Nei, jeg er ikke helt over ham, du har rett i det. Samtidig har han gjort så mye stygt mot meg at jeg rasjonelt sett vet at det beste er å la ham gå.

Skrevet

Fordi kona forteller ham at "Christina" har lagt henne til vel..

Skrevet

Men da vet du vel rasjonelt sett også det at det beste er å gjøre nettopp det- la ham gå, ligge unna livet hans og gå videre med ditt eget.

Det du driver med nå, er bare å dra det ut og å henge rundt i gammel møkk.

Skrevet

Rasjonelt sett vet jeg jo at du har veldig rett..

Skrevet

Sånn tildin info, så er det slett ikke alle som rapporterer samtlige detaljer fra facebook til sin partner. Jeg gidder hvertfall ikke fortelle mannen min hvem som legger meg til på fb og ikke. Ikke fordi det er hemmelig, men fordi jeg ikke kanse hvilken relevans det skal ha for ham. OG fordi han overhodet ikke har noen interesse av det.

Så for alt du vet driver du og fjaser med dette uten noen som helst effekt. Bortkastet tid, og det atpåtil på en idiot. Vil du virkelig det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...