Gå til innhold

Noen som drikker pepsi max her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye drikker dere?Er så glad i boksene jeg.Drikker to om dagen.Håper ikke det er for mye,for babyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp gjør det:) er ikke fult så mye denne gange da men. drikker vel omtrent det samme som deg vil jeg tro. her går det mer i iste denne gangen. og det i stoooore mengder..:/ litt dilla.

med førstemann var jeg avhengig av pepsi max og da snakker vi minst en og en halv liter om dagen. fikk ingen konsekvenser for verken meg eller babyen. ikke var han stor og ikke var han for liten og ingen plager som tilsier at det skal være pga brusen.

jeg er av den typen som ikke orker å være super hysterisk under svangerskapet. jeg spiser og drikker som før(med unntak av de mest logiske tingene man skal holde seg unna).. alt med måte:):)

tror nok ikke de to små boksene skal ha noe å si:) kos deg du:)

Skrevet

kremt... 1 og en halv liter er nå long gone..:)) kos deg:))

Skrevet

Mmmm. Iskald pepsi max :) NAM! Jeg drikker også en del pepsi max. Sikkert en liter om dagen. Bedre det enn cola!

Skrevet

Jeg drikker også pepsi max. Prøver å begrense meg, men fy så godt det er med iskald pepsi max.. :o)

Skrevet

Drikker bare pepsi max når det kommer til brus,kan man godt unne seg synes jeg :o)) Drikker ett par store flasker i uka her....

Skrevet

Jeg dakk Pepsi Max under hele min graviditet,mer enn 2 bokser om dagen for å si det sånn- jenta kom ut helt perfekt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...