Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Skal i bryllup, vi er bedt til kaffen. Hvor mye er vanlig å gi? De har ikke lagt ut ønskeliste noen steder, så det blir kontanter.
mia_maria Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg ville gitt 500. Ikke for mye, men heller ikke for lite:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 750 ville jeg gitt når dere er to...
Gjest ronja røverdatter Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Dersom du bare er invitert til kaffe, antar jeg at dere er litt perifere venner av brudeparet, så jeg ville vel ha gitt en 300-400 kroner.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Takk for svar. Det er søskenbarn av meg, men vi er kun invitert til kaffe/dans og da må alkohol betales av den enkelte (de holder hele kalaset på et hotell). Jeg slipper å tenke på det med baby i magen Tror jeg har bestemt meg for 500, og at det må være en bra gave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå