Gå til innhold

Hvor mye er vanlig å gi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup, vi er bedt til kaffen. Hvor mye er vanlig å gi? De har ikke lagt ut ønskeliste noen steder, så det blir kontanter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt 500. Ikke for mye, men heller ikke for lite:)

Skrevet

750 ville jeg gitt når dere er to...

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Dersom du bare er invitert til kaffe, antar jeg at dere er litt perifere venner av brudeparet, så jeg ville vel ha gitt en 300-400 kroner.

Skrevet

Takk for svar. Det er søskenbarn av meg, men vi er kun invitert til kaffe/dans og da må alkohol betales av den enkelte (de holder hele kalaset på et hotell). Jeg slipper å tenke på det med baby i magen :)

Tror jeg har bestemt meg for 500, og at det må være en bra gave :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...