Gå til innhold

Vet du om noen som hater deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hvorfor vedkommende hater deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ei, jeg pulte mannen hennes for 13år sia, mens de var i lag. Jeg ante ikke at han hadde dame. Hun er fortsatt sammen med ham da, enda det var han som var utro og løy, ikke jeg.

Skrevet

Ja, eksen min hater meg. Jeg var utro mot ham med hans egen bror.

Skrevet

kjæresten til eksen min hater nok meg.

Skrevet

Ja, faren til datteren min. Han er et fyllesvin og jeg nekter han samvær.

Skrevet

faren til ungen min.. venter på at han skal drepe meg, ungen og slekta mi.. han truer med det rett som det er, og har forsøkt å drepe meg tidligere.

Skrevet

Ja, eksdama til eksen min.

Han innbilte henne at jeg la meg etter ham etter at de ble sammen og fått et barn.

Jeg var, for å si det slik, veeeeldig ferdig med ham og godt gift med en ny fantastisk mann.

Det tok ikke lange stunden før hun fant ut av hvordan han var og forlot ham og alle hans løgner, men må si at jeg aldri har forstått hvorfor hun har valgt å tro på denne historien om meg.

Skrevet

Tja. Jeg har en eks som banka dritten ut av meg - han ble dømt, gitt. Godt mulig at han fortsatt hater meg.

Det kan jeg leve med! :oD

Skrevet

Ja, min søster og ei venninne av meg. Vi er heldigvis ikke venner lenger

Skrevet

Ja far til datteren min og hans nye kone..

Han lever i en liten boble og alle som ikke følger hans pipe må visstnok hates. Kona hans hater meg for å selv ikke virke dum. Hvis ikke så må hun jo innrømme at hun er dum så forstår jo det.

Kjempe synd da min datter har fått søsken som hn ikke får bli kjent med.

Skrevet

Pappaen til datteren min hater meg. Fordi jeg flyttet.... at han er samboer og har 2 nye barn nå er ikke så viktig, visstnok

Skrevet

Jepp, eksdama til min forlovede hater meg. Fult levelig det:)

Skrevet

Jepp, den nye kona til faren min.

Vet ikke helt hvorfor, men hun sa rett ut til meg at jeg ikke var verdt noenting som helst og at jeg var en waste of space. Veldig hyggelig! Tror ikke faren min liker meg helt heller, han bare satt der når Hun sa det- men jeg vil ikke gå så langt å si at Han hater Meg...

Skrevet

Eksdama til min eks har nok fremdeles ganske mye imot meg. Hater meg nok ikke lenger, men gjorde det tidligere. Kunne ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Jeg blir enten elsket eller hatet... så det er nok mange der ute som hater meg, men antagelig flere som elsker meg.

Hvorfor?? Fordi jeg er meg, og ganske selvstendig i min tankegang (les sær...) Jeg har veldig sterke meninger som jeg står for.. men som ikke alle er enige i.. Jeg er lite diplomatisk... så lett å hate.. likevel lett å elske for de som gjør det =)

Skrevet

Eks-mannen til mamma er interresert i å drepe meg, mannen min og barne mine. For han mener at jeg ikke tok godt nok i mot ham, at mannen min planla å få barn med meg for å sikkre seg mer arv fra mamma, slik at han da skulle få mindre penger. Han greide å presse mamma for et par millioner å er nå på jakt etter oss.

Han er vel også da den eneste mannen jeg kan si at jeg virkelig hater. Hadde han dingla over et stup, hadde jeg ikke strukket ut en hjelpende hand, for å si det slik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...