Gå til innhold

Min eks, en mann familien min IKKE aksepterer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en sær situasjon føler jeg, og nei, jeg er ikke stolt av det... For mange år siden var jeg sammen med en som familien min mente var en del av "ungdomsopprøret", og han ble aldri godtatt hjemme. Familien hans er litt sær, men relativt normal. Selv har han vært litt rebelsk, mest for å hisse opp moren sin som han kommer dårlig overens med.

Nuvel, over til meg og min nye samboer. Han er fantastisk på mange måter, og han er som en far for barnet mitt som jeg har fra før. Vi har felles interesser, og jeg er utrolig glad i ham. Generellt har vi en bra hverdag...

Saken er vel den at jeg i det siste har tatt en kopp kaffe/lunsj med min eks, og etter en noe fuktig kveld endte vi i samme seng. Problemet mitt er at denne mannen utstråler en helt fantastisk kjærlighet for meg, og han gjør alt for meg. Jeg er så usikker nå, usikker på om jeg bare er blendet av at følelsene hans for meg er så tydelige... Det er utrolig behagelig å være med ham, jeg slapper helt av, og vi kan prate om alt...

Noen som kan fortelle meg at jeg oppfører meg som en hjernedød fjortiss? Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har en fast inntekt i dag kan det vel være at familien din aksepterer ham nå? Er han faren til barnet ditt?

Men du kan ikke akkurat gå til familien din og spørre: æh, lurer på om jeg skal gå tilbake til Frode, hva synes dere om det?

Skrevet

Heh, nei jeg kan jo ikke det... Og ja, han har fast inntekt, og er selvsagt en annen mann nå enn for 12 år siden. Han er også fantastisk dyktig med barn...

Hovedforskjellen på min eks og min nåværende er at min eks er en svært sosial person som har mange venner, mens min nåværende liker seg best hjemme foran datan...

Skrevet

Selv om han "utstråler en helt fantastisk kjærlighet for deg", aner du vel ikke om han vil steppe inn i rollen som trofast familifar og handyman :-)

Skrevet

Jeg lurer nå litt på hva du utstråler jeg... Det første du gjør hvis du har føleser for denne mannen er å gjøre det slutt på en ordentlig måte med samboeren din. Han fortjener så mye bedre enn deg! Utroskap finnes det ikke unnskyldning for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...