TM 28 Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Jeg har en gammel saueskinnpose etter min mor, som er 48 år gammel. Har ligget i den selv også Vil så gjerne at lillegutt skal få sove i den når han kommer, men den er jo ikke akkurat helt ren. Ville dere vasket den i maskin (evt. for hånd) eller sendt den til rens, iom. at den er såpass "gammel"?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Min saueskinnspose er 31 år gammel, og det blir nå 6. barnet den blir brukt til. Jeg har ikke tenkt å rense /vaske den, men så er den heller ikke synlig skitten...
Lykkelita<3 Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Jeg har en saueskinnspose som ble kjøpt til meg da jeg var baby. Har tenkt å sende den inn til rens da jeg er litt redd for at den skal bli ødelagt/stygg hvis jeg vasker den i maskin. Den er ikke synlig skitten, men den har ligget lagret på et loft så det er mye støv i den.
barebea84 Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Mamma sendte posen jeg og mine søsken lå i til rens og den ser helt ny ut nå, og klar til bruk når lillegull kommer i oktober )
TM 28 Skrevet 12. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2011 Tusen takk for svar alle tre Sender den til rens jeg, siden den har blitt litt skjør med alderen. Da blir den nok fresh igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå