Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 mormoren hennes i to netter mens jeg selv skal være 15 mil fra henne! Hun har overnattet hos mormoen sin før, men da g hhenne gangske tidlig neste morgen.. Er redd hun kommer til å ha det grusomt uten meg og at mormor ikke koser nok med jenta, særlig siden jeg er borte fra henne og hun har lillebror hos seg nå. (lillebror er 7 år og mamma 38 år). Hvordan gikk det første gang du var borte fra barnet ditt? Hvem var det hos? Hvordan gikk det med dere? Var det helt for jævlig?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Det vi vet er at besteforeldre pleier å skjemme bort barnebarna, altså gi dem masse snop og sein leggetid.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Sorry, denne klarer jeg bare ikke ta alvorlig Elte? g hhenne??? Say what?? Men alltid godt med en god latter når man ligger på sofaen og er syk
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Sikkert et uttrykk fra et eller annet snålt dalstrøk i Midt-Norge.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Jeg ville ikke prøvd å elte datteren min nei, men å overnatte hos mormor går nok helt fint. Hvor gammel er jenta? Det blir nok rart for deg, sånn er det gjerne de første gangene ungene sover borte.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Hihi, elte er nok dialekt ja:D Skal ikke kna datteren min som en deig, men etterlate henne hos mormor:P Jenta er litt over året og har sovet hos mormor et par ganger tidligere:-) Men som sagt, da har jeg hentet henne ganske tidlig.. Denne gangen går det lang tid før jeg får se henne igjen, og det stikker i hjertet. Trøster meg med at de fleste andre barn har overlevd (og kommet fra det med helsa i god behold) uten sin mamma/pappa 2 dager og lengre:-) HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Elte er dialekt for "å sette igjen" i nord-norge:)) Ikke HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå