Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Ja, Aiva var både søtt og spesielt. Fint!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Ja fint. Litt mote akkurat nå. Men pytt.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Hmm. Ja, hvorfor ikke. Klinger pent.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Jeg har aldri hørt navnet før, er det mote??
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Det slår meg at det nærmest er den norske uttalen av navnet Ava (som i Ava Gardner). Bortsett fra at det uttales mer som Eiva..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Nei, det likte jeg egentlig ikke i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #9 Skrevet 12. august 2011 Mener å huske at jeg hadde en walkman av merke Aiwa en gang i fjern fortid...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #10 Skrevet 12. august 2011 da er du gammel, fordi det var en av de aller første walman`ene... på TIDLIG 80-tall...hihi...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #11 Skrevet 12. august 2011 Jeg hadde også en Aiwa walkman Men er jo steingammel også, 37 år... Navnet er helt greit det, hadde ikke reagert negativt om jeg møtte på en liten jente med det navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå