Gå til innhold

Jeg vurderer jentenavnet Aiva...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Aiva var både søtt og spesielt. Fint!

Skrevet

Ja fint. Litt mote akkurat nå. Men pytt.

Skrevet

Hmm. Ja, hvorfor ikke. Klinger pent.

 

 

Skrevet

Jeg har aldri hørt navnet før, er det mote??

Skrevet

Det slår meg at det nærmest er den norske uttalen av navnet Ava (som i Ava Gardner). Bortsett fra at det uttales mer som Eiva..

Skrevet

Nei, det likte jeg egentlig ikke i det hele tatt

Skrevet

Mener å huske at jeg hadde en walkman av merke Aiwa en gang i fjern fortid...

Skrevet

da er du gammel, fordi det var en av de aller første walman`ene... på TIDLIG 80-tall...hihi...

Skrevet

Jeg hadde også en Aiwa walkman ;)

Men er jo steingammel også, 37 år...

 

Navnet er helt greit det, hadde ikke reagert negativt om jeg møtte på en liten jente med det navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...