termin 11.august 2011 Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Jeg er 1 dag over UL terminen idag. Formen er ok. Har mye kynnere, nedpress og mensmurringer, men ellers lite tegn på at noe kommer til å skje i nærmeste fremtid. Hva med dere andre? Ønsker dere ihvertfall en fin dag! Plutselig er det vår tur. Hurra!! :-D
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 6 dager over her. Gått med rier, nedpress og ryggvondt i over 2 uker.. Usj ( Ha en flott dag du også.
linnnnnn Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 8 dager over her lei av å vente nå!!formen er egentlig veldig bra har kynnere stort sett gjennom hele dagen da, håper virkelig han finner veien ut snart!
Matrosen og Meg:) Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 3 dager over termin, og formen er altfor bra!! dagene er utrolig lange, og hormonene er helt ute å kjører i dag. Griner av fortvilelse, og plutselig er alt samboer sin skyld som er på jobb til 11 i kveld. Jeg ser liksom ikke for meg at noe skjer snart, og blir gaaal!
-Carlotta- Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 2 dager over termin. Veldig mye kynnere, menssmerter, nedpress, stikkinger og en aktiv baby som turner i magen store deler av natten. Nå må det skje noe snart!!
Mammamor =) Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 1 dag over termin, trøtt, og bekkenvondt, ellers ingen tegn til fødsel, håper å klare å knipe til mandag, da vi bor 2 timer unna sykehus og har hatt to raske fødsler, bla.a en i ambulanse. Åsså har vi ikke jordmor tilgjengelig før mandag :-/ Men, det er jo fullmåne i morgen.......... :-)
Mrs. Charming Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Jeg hadde ul- termin igår. Jeg gikk til modnings- og igangssettings akupunktur igår og har siden ettermiddag hatt mensmurringer, harde og vonde kynnere. Kan jo bli en interessant natt:-/ Er veldig klar, men ser ut til at heller ikke denne fødselen skal komme kjapt igang og gå fort over... Hmm, jeg setter min lit til fullmånen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå