Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Er det noen som har gode råd for å få treng nakken til babyen min? Han er 2,5 mnd og klarer ikke å løfte hodet i mageleie. Han har skinner (pga klumpfot) så jeg regner med at det hindrer han litt, men han blir bare sint når jeg legger ham på magen. Jeg legger ham på magen flere ganger om dagen men han klarer bare å rulle hodet fra en side til den andre. Han prøver og klarer å holde hodet oppe når han holdes eller settes opp men er nesten like ustødig som en nyfødt. Vi går til fysioterapeut, men har egentlig ikke fått noen andre råd enn å legge ham ofte på magen. Er kjempetakknemlig for gode råd!!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Ofte kommer sinnet av at de synes det er kjedelig å titte ned i gulvet. For selv om de løfter på hodet må de jo ganske fofrt hvile også. Så legg deg på sofaen og la babyen trene på brystet ditt, er jo mye mer spennende å se opp på deg. Eller tren på stellebordet/et annet bort, da du kan stå foran og "heie".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå