Gå til innhold

strekk i siden


me5

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere har merker mye til at livmoren vokser??? det er jo ofte at man kan kjenne det om man nyser hoster ol. men er det noe dere andre har daglig... eller??? Jeg har to barn fra før og syns å huske at jeg hadde det ofte med de to andre ( man glemmer jo fort ) men nå syns jeg ikke det er så ofte... og lurer jo da på om det er slik for dere som også har komt like langt på stien....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har nesten hatt det daglig.. mye vondt i magen og masse stikking i sidene. Jeg blir gaaaal av det- er ikke noe godt. Også blir man jo litt bekymra når det er hele tiden.. men er 3,5 mnd på vei nå og det har begynt å gitt seg nå heldigvis. Tror det er ganske normalt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Merker at det stikker på sidene hvis jeg feks reiser meg fort fra senga. Skikkelig ekkelt. Det er nok ikke farlig,bare ubehagelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hadde faktisk så vondt her en dag at jeg lurte på om noe var galt. Jeg klarte ikke å stå oppreist. Min mann ble litt stresset, så han ville jeg skulle ta turen til legevakten om natta da det ikke ga seg etter en hel dag. Legen trykte på to punkter rett ved hoftebeinet. Det er der to bånd til livmoren er festet og de strekkes i disse dager. Greit å få vite at alt var normalt :) ellers var det når jeg var 14+0. Nå er jeg 15+3 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Godt å høre at det stikker litt i siden til dere andre også, vært litt bekymret siden jeg har hatt det en ukes tid nå, kommer og går. Skal på ul 5 september. Kjenner det er lenge å vente...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det veldig likt deg faktisk. Hadde masse strekk med de to første og denne gangen synes jeg ikke at jeg kjenner det like ofte.

 

Vet iaf at det er en frisk unge inni magen, så da betyr det nok ikke noe. Regner med jeg er litt tøyd *hihi* eller så er jeg bare heldig som slipper å kjenne på disse stikkingene. For husker at de kunne være riktig så vonde til tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann dere.... kjekt å høre hvordan dere har det..... men jeg tenker litt som deg anonym at det sikkert er gost tøyd... jeg har jo hatt 2 MA nå siden okt.... så min livmor har jo vært i aksjon.... så jeg satser også på at det er forskjellig fra person til person.... spurte jodmødrene også og dei sa det samme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...