Gå til innhold

Takk for meg!


Mortee

Anbefalte innlegg

Blødningene økte på og menssmertene har kommet, så det var nok ikke levedyktig denne gangen :( Såpass sikker at det er ikke verdt å dra til legen, eller bør man dra til legen uansett? Noen som har mistet såpass tidlig med erfaring? Jeg var 4+4 nå.

Men det var jo bare første PP så det er bare å stå på videre :) Kommer til å snike litt innpå til dere uansett da ;)

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så leit..... Jeg tror kroppen ordner opp selv når det er så tidlig. Men hvis det ikke stopper å blø etterhvert er det jo greit å få tatt en sjekk.

*klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist:(

Etter en spontanabort er det vanlig å blø opptil 14 dager. Etter en uke skal blødningen være avtakende, og ved slutten av andre uka kun litt blodtilblandet utflod. Du trenger ikke dra til legen så lenge blødningen er som en kraftig mens første uka og deretter avtakende, og så lenge du ikke får feber (Jg jobber på gynekologisk avd).

Lykke til videre, og håper alt ordner seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet selv 6+2 og hadde ingen smerter. Blødde 1 uke, bare litt kraftigere enn normalt dei første dagene. Jeg ringte til legen, men dei sa at dersom jeg ikke hadde smerter og ikke blødde lenger en en ordinær mens så var det ikke nødvendig å gå til legen. Men vær obs på smerter, feber og unormal lengde på blødninger. Da ville jeg kontaktet lege med engang.

For meg var det betryggene å bare snakke med lege på tlf, så dersom det ble noe mer alvorlig innbilte jeg meg at dei huska meg igjen og dersom jeg da ville trenge legetilsyn ville jeg bli prioritert ( fikk iallfall meg til å slappe av midt oppi det hele).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig god informasjon:) Jeg har hatt såpass menssmerter at jeg har tatt Ibux idag. Og blør som ved en normal menstruasjon. Har kommet klumper også, så det er vel ikke så mye tvil :( Men det kommer flere sjanser, og sønnen min på 14 mnd lyser opp veldig ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...