Gå til innhold

Nokon som har peiling på dyre vesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har lenge tenkt på å kjøpe meg ei Prada skinnveske; stod bak ei dame i køen på Deli deLuca ein gong som hadde ei stor, kjempefin, heilt enkel, brun skinnveske, utan mykje pynt og dill på. Har ynskja meg ei slik sidan, men det står sjølvsagt på pengane, då desse er grøsseleg dyre.

I sommar har eg spart litt, samt eg har snart bursdag. Har leika med tanken om å finne meg ei, og har sett på uendelege mengder nettsider frå utlandet. Finn veska som er akkurat slik som eg ynskjer meg mange stader; men det er tilsynelatande "replica", "cheap handbags" og andre omskrivingar for falskproduserte vesker over alt.

Er det kanskje slik at ekte, dyre vesker kun er å få kjøpt over disk; og ikkje over nettet?

Dei som er falske er jo så forseggjort at det ikkje er råd å sjå forskjell når ein ikkje er ekspert. Lommeboka hadde likt at eg gjekk for ein kopi; men samvitet seier nei. I tillegg er det vel straffbart å kjøpe slike kopiar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe stas å ha en fake veske :)

Skrevet

Nei, nettopp!

Har ikkje lyst til å gå i "fella".

Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe en veske som er like fin men uten "merket"? Det er ikke forbudt å lage billige vesker, bare å selge ting som utgir seg for noe annet enn de er.

Skrevet

Den var veldig fin:)

Hva koster en slik ekte veske?

Skrevet

Den er ikkje årets sesong, så det er litt vanskeleg å finne ut av.. Kopiane ligg vel på 150-250 dollar, alt etter nettstad.

Dei ekte kostar nok gjerne ein heil del meir enn det; men samstundes fins det nettstader som utgjer seg for å ha "lagerutsalg" og liknande, dei har låge prisar. Problemet er at det er så mykje kopiar etc der at eg anar ikkje korleis ein kan vite om produkta er ekte eller ei.

Tenkte det kanskje sat ein eller anna ekspert her og kunne rettleie meg :-)

Skrevet

Tror jeg hr noe som likner veldig i utkledningstøyet. Kjøpte den på loppemarked for noen år siden. Kansje du også finner noe der.

Skrevet

Kjøpte meg en kvalitets veske for et par år sia, men ikke noe kjent merke. Kosta vel nesten 3000kr egentlig, men fikk den til halvpris da butikken jeg handla i hadde opphørs salg. Brun skinnveske, litt anneledes enn den du viser på bildet, men alikevel en klassisk veske som jeg kommer til å ha i årevis. Så det er mulig å finne skikkelig kvalitets vesker som er klassiske og sikkert like god kvalitet på som disse overprisede merkeveskene. Fake "merke" vesker bør man styre langt unna i hvertfall, hadde vært meget skeptisk til å handle over nett.

Over disk får man kjenne på kvaliteten, lukte at det lukter skikkelig fint lær og innspisere sømmene ikke minst.

Bruker ikke den brune veske mi daglig, men jevnlig, har nok den vesken i flere 10år vil jeg tro.

Har mange billigvesker også, men de tåler jo fint lite og må støtt byttes ut etter et par sessonger, så man får det man betaler for tydeligvis.

Skrevet

Det er eg heilt einig i, ein får kva ein betaler for. Eg er også oppteken av kvalitet når eg kjøper kle, og har ting i mange år.

Om veska eg ynskja å kjøpe meg var årets sesong og mogeleg å få tak i over disk, hadde eg ikkje stussa. Det er berre det at den er ikkje ny, og då kan eg ikkje gå på Kamikaze eller Vincci og inspisere saumane etc som du skriv. Er også tvilande til nett-salg på slike ting, spesielt når til og med dei som sel replicas opplyser at ein får med authenticity card og dust bag til veskene..

Eg lyt vel smøre meg med tålmod og vente til den dukkar opp på finn eller på loppemarked som ei her over foreslo ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...