Gå til innhold

Noen fra Haugesund eller området rundt her?


camillah 2 små

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg venter en liten gutt 29. desember. Det hadde vært kjekt å komme i kontakt med andre som bor her i nærheten og som får små i desember! Da kan vi jo utveksle erfaringer og slikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Kjekt at vi er flere fra samme område! Er du fornøyd med oppfølgingen så langt, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja jeg er fornøyd, har en vann cyste som er ganske stor så nå er jeg i Haugesund hver 3 uke på kontroll. De er flinke og følge med på barnet og cysten :) I sauda er det også bra med oppfølging ifra lege og jordmor :) Du da ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyde litt før jeg fikk svart gitt! Jo, jeg er godt fornøyd. Det er ikke lett å få time hos jordmor, men jeg vil uansett heller ha flere timer hos jordmor denne gangen.

 

Jeg har forresten hatt et veldig greit svangerskap så langt, men er litt nervøs fordi jeg er svært overvektig og ikke helt klarer å leve så sunt som jeg bør! Skal ha litt ekstra oppfølging for å passe på at jeg ikke får en kjempebaby og komplikasjoner ved fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil forresten tipse om BIM-treff onsdag 14. september 2011 kl. 18:30 på Kafe MM i Haugesund. Jentene som planlegge detter venter visst små i oktober, men hvem som helst kan jo henge seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...