Gå til innhold

Noen som har koselig historie og fortelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så dum og gikk til db.no og leste om en mor som måtte forlate det ene barnet sitt + om ABB.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en koselig historie :)

Jeg har problemer med å bli gravid og går på pergotime. Da må man ta blodprøver etter hvert forsøk for å se om de har noen virkning. Etter hvert forsøk fikk jeg brev hvor det stod at han dessverre ikke kunne påvise eggløsning. Og hver gang blir jeg enda mer lei meg. Så etter forsøk nr.8 får jeg et brev hvor det står det samme, at han ikke kunne påvise eggløsning og at jeg skulle henvises videre til Porsgrunn for videre utredning og det var lang venteliste. Da ble jeg så lei meg at jeg hadde mest lyst til å gi opp og mista helt trua. (selv om 8 prøveforsøk ikke er så mye). Hadde noen tester liggende og tenkte jeg skulle ta en test for å "avkrefte", visste jo at jeg ikke var gravid, men skulle på fest den kvelden så tok en. Tisset på pinnen og la den fra meg og vasket hendene. Skulle kaste den uten egentlig å se på den og der var det. TO tydelige streker! Å herreguuuud så glad jeg ble :)

Skrevet

Det var hyggelig og høre. Gratulerer:)

Skrevet

Da jeg nylig hadde bursdag, bakte vårt lille barn og faren kake til meg!

Jeg har vært og er mye syk så det var så hyggelig at i tillegg til alt det andre de gjør for meg, så fikk de også gjort det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...