Nynte Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Skal gå til innkjøp av denne nå til mini, men lurer på hvilken strl jeg skal kjøpe. Han har nettopp begynt å bruke strl 92 i body, 86 begynner å bli lite, men 86 i bukser passer bra. Noen der er til og med for lange. Jeg vil kjøpe pysjen slik at den varer hele denne vinteren, men trenger ikke vare neste sesong igjen. Han er 14 mnd nå. Noen med erfaringer med strørrelse på denne pysjen (uten fot)?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Hei, vet ikke hvordan nøstebarn er i sine størrelser, men 98 høres unødvendig stort ut. Ikke godt når de er alt for store heller. Om de er lange i beina har ingen betydning så lenge den er uten fot. :-)
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Ville definitivt gått for 92 til en på 14 mnd. De er store i størrelsen. ( Vi har ikke pysjen, men den som heter "lekedress" eller noe sånt, også i ullfrotte men regner med de er ganske like)
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Forresten så kom jeg på at det er str 86 vi har. Den fikk han til jul i fjor da han var 12 mnd og da var den stor. Nå er han 19 mnd jeg regner med å kunne bruke den en del utover høsten. Han er ikke av de lengste men ikke veldig liten heller. Det er forresten en fantastisk plagg. Vi har brukt den både som pysj og under parkdress i og med at han ikke hadde noen ordentlig vinterdress i år.
Nynte Skrevet 12. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2011 Da har jeg kjøpt strl 92! Håper han ikke svømmer i den, men får brette opp armer og bein... Synes ikke jeg kan kjøpe mindre da den skal brukes til neste sommer:)
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Har du fått pysjen, Nynte? Hvordan passet den? Jeg vurderer å bestille en ullpysj, men har ikke funnet ut hvilken ennå. Det høres ut som at guttene våre er nokså like i kroppen, så jeg ønsker gjerne å høre hvordan passformen er! :-)
Nynte Skrevet 16. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2011 Har ikke fått den ennå, men skal si fra så fort jeg har prøvd den på han:)
Nynte Skrevet 23. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2011 Nå er pysjen endelig prøvd! Jeg kjøpte strl 92 og den er litt for stor, men ikke så stor at han svømmer i den. Må brette opp armene en gang, men bruker sokker på beina som jeg dytter pysjen ned i og da går det fint der. Den er ganske vid også. Jeg er i hvertfall i fornøyd med strl 92 og den kommer nok til å vare hele vintersesongen. Har begynt med den allerede, da det er ganske kaldt om natta nå og dyna sparkes av fort. Han er god og varm og sover godt:)
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Ok! Takk! Da får jeg se om det blir denne eller den fra Joha. Vi har bare brukt Janus frem til nå, men de er litt vanskelige i str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå