Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Farga håret mitt idag, og ble egentlig fornøyd med resultatet.. stort sett Saken er at jeg var visst litt uheldig og ikke fikk med alt håret på toppen. Var jo såååå flink med alle kantene og røttene. Det ser faktisk ut som at jeg har lyse striper i håret (dog en smule ujevne), er blond fra før og farga det rød-brunt. Kjøpte en ny pakke av samme fargen idag, men ble sittende å tenke på om jeg kansje kunne ha tatt en glans vask, mini color eller noe sånt, for det er ikke så mye som skal til for å jevne det ut? Hva er lurest for håret og resultatet? Om jeg farger på nytt(med samme fargen), vil da håret bli enda mørkere? Tips mottas med stor takk
Gjest Filifjonka Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Oppsøk en frisør. Du risikerer at håret blir mørkere der du har farget det, slik at det fortsatt blir skjolder. I tillegg risikerer du å ødelegge håret, slik at det blir tørt, flisete og stygt.
Eo Ipso Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Jeg forstår det som at det er utover i overhåret du ikke har fått nok farge, mens bunnen/røttene er ok? Da ville jeg kjøpt en glansvask eller minicolor i samme farge og tatt over. Jeg kan anbefale Loreal sin Casting "Creme Gloss" som du får kjøpt på blant annet Cubus og andre parfymerier. Hvis du derimot har bommet i bunnen også, ville jeg gått til frisør. Du må i hvertfall IKKE ta ordentlig farge over en gang til selv. Jeg er frisør med 10 års arbeidserfaring, så jeg vet hva jeg snakker om;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå