Gå til innhold

Totalt utkjørt. Allerede!


FrkRundeMage

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i uke 18+3. Har nettopp hatt ferie i 3 uker, og begynte igjen på mandag. Og fy! Det var tungt det! Var veldig trøtt i begynnelsen av svangerskapet, men det gikk over, men nå er det på an igjen!

Etter lunsjtid er jeg helt gåen. Og når jeg kommer hjem er det rett på sofaen der jeg sovner som en stein. Dette går jo ikke med 3 barn i hus og en stakkars mann som må gjøre alt. Huttetu.. Kanskje jeg burde be om 50% sykemelding...

Er det andre som syns det blir litt mye for tiden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg skjønner hva du mener, er lett å føle seg utkjørt, spesielt med flere i hus som gjerne skal ha oppmerksomhet. Selv har jeg bare ei lita frøken, men hun er 10 mnd og skal gjerne ha oppmeksomhet hele tiden, men det er bare å holde ut og heller ta seg en dupp innimellom når det passer seg. så får far ta seg av barna i mens. er ikke noe vits å være superhelt, tenk på alt kroppen din går igjennom av forandringer. viktig å slappe av å koble ut innimellom... er ikke sikkert det vil hjelpe å bli sykmeldt 50% barna og mannen er jo der da også :)

Lykke til videre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skjønner godt det fort kan bli litt mye for deg, og føler du det sånn hadde jeg tatt det opp med legen:) kan jo hende hvis du kan være i ro en periode at du kommer deg mer igjen? Da har du hvertfall sjans til p slappe av litt på dagtid når mann og barn er borte! Jeg er 100% sykemeldt men det er pga ekstrem Svangerskapskvalme, har en liten en på straks 1 år, og bruker den lille energien på henne! Jeg synes hvertfall ikke at man skal være i 100% jobb hvis det går på helsaløs! Lykke til:-) og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)Godt å høre det ikke er bare meg :)

Tror jeg legger supermanndrakten på hyllen for denne gang. Skal snakke med lege over helgen og se om jeg får redusert arbeidstid, så kan jeg slappe av når mann og barn er ute av huset.

Dere må ha lykketil videre og ta vare på dere selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...