Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Merkelige ting skjer på FB siden min for tiden. Tilfeldig oppdaget jeg at det lå en venneforespørsel fra meg til en person jeg ikke kjente, denne fikk jeg slettet. En tid senere dukket det opp statuser til en peerson jeg ikke kjente på veggen min. Når jeg trykker på denne personen så ser det ut som jeg har en venneforespørsel som venter, men jeg får ikke sletten den... Den er heller ikke akseptert av vedkommende (forståelig nok). I dag fikk jeg varsel om en venneforespørsel som var akseptert.... Jeg har ikke sendt den, men denne gangen var det en person jeg i allefall kjenner gjennom noen. Synes FB jeg har så få venner at den har begynt å hjelpe meg eller? Skal nevnes at jeg akkurat har fått meg iPad, og nok kan komme borti ting på skjermen som ikke var meningen til tider... Men dersom jeg hadde kommet borti send venneforespørsel, så hadde jeg vel først fått opp en boks der jeg har mulighet til å legge ved en melding før den blir sendt? Eller har det dukket opp en hurtigtast jeg treffer så jeg sender ut forespørsler i stor skala uten at jeg vet det? Kan jeg se noe sted om og hvilke forespørsler jeg har ute? Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Ingen som har noen idé? Noen som har kommet seg inn på kontoen min? Bør jeg bytte passord? Et slags virus, må jeg få kontoen slettet? Eller bar jeg som kløner det til på iPad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå