Gå til innhold

Hva synes dere om COOP sin Friends vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er bra og hva er dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra; varme, pris, vanntoleransen

Dårlig; litt "stiv" (for de minste hvertfall), og lite slitesterk

Skrevet

Har ikke prøvd den, men vurdert den. Slo den fra meg fordi den var veldgi tung.

Skrevet

Så ville du heller satset på en fra Troll eller Reima? Min aktive jente på 3 år skal ha den, men om den ikke tåler særlig mye, slik at jeg må kjøpe en ny før vinteren er over, ser jeg kanskje ikke vitsen? Vanskelig dette her..

Skrevet

Jeg ville foretrukket Reima da ja =) Mye mere bevegelig i den!

=)

Skrevet

Det er bare det at det er jo dobbel pris av Coop sin.. Hehe.. Hmm...

Skrevet

Jeg hadde Friends til min aktive 5 åring i fjor, og den holdt akkurat hele sesongen!

Skrevet

Reima eller ticket2heaven ville jeg satset på. Eller det er det jeg har satset på til mine barn til vinteren. Dattera mi på snart 5 skal også prøve ut troll med fast ullfor, men har mine tvil. Den viker en smule tung, og har en rar stor fasong.

Skrevet

Ok! Ville du kjøpt Friends igjen?

Skrevet

Ja, den var helt grei den! =)

Men ville ikke hat det til en etåring... siden den er noe stiv, men gutten min var superfornøyd med den han. Mange av barna på avdelingen hadde lik, og det var selvsagt stas!

Skrevet

Hvis du synes Reima er for dyr, så vil jeg anbefale å prøve Name-it. Vet flere Reima/Troll tilhengere kjøpte den i fjor med stort hell. Coop sin ville jeg ikke valgt, den er tung og stiv. Tenke seg den i 20-!

Skrevet

Ticket2heaven har vi ikke her jeg bor. Nærmeste forhandler ligger i Oslo, og da blir det brått en veldig dyr dress. Jeg vurderte først Troll, deretter Coop sin og nå kommer jeg vel ikke utenom Reima... Så den er så bra som alle skal ha den til å være? Det er ikke bare blitt sånn poppis-merke? Spør fordi samboeren min mener at det finnes andre billigere merker enn Reima som han da mener er populært pga navnet..

Hi :)

Skrevet

Da skal jeg sjekke ut den! Har ikke selv vært og tittet på Friends. Bare vurderer den nå siden samboer tittet på den i stad. Får dra ut i morgen og sjekke Name it. Det er delte meninger ang Friends her, som alt annet. Fint å få innspill iallefall. Vet dere om butikkene selger vinterdresser enda? Coop hadde jo, men det har vel kanskje alltid det? :)

Hi

Skrevet

Name it vant jo testen i fjor =)

den koster 799 tror jeg =)

Skrevet

Hmm.. Dette er SÅ vanskelig! Jeg får vel dra å kjenne litt på den.. :)

Skrevet

Ble den ikke nummer 2? Uansett er det bra å være nummer 2 da :) Prisen var ikke så ille når jeg ser et 7-tall der ;p 2 kroner mer så hadde det vært forferdelig dyrt :P

Skrevet

har ikke sett vinterdresser på name it her i kristiansand hvertfall...........

noen høstdresser rundt om, men ikke vinterdresser....

Skrevet

Kanskje jeg burde kjøpt høstdress?! gjør dere det? Jeg har tidligere hatt Helly Hansen, og den har han brukt på høsten.. Han brukte den til og med i går. Hva synes dere om Helly hansen sin?

Skrevet

tror jeg må ha en høstdress til mini. hun er to år. tror jeg kjøper den på kapphal, den er grei.

men eldste på 5 trenger ikke høstdress. han har en allværsbukse, som puster litt, og tar denne på når det bli litt kaldere i lufta.

Skrevet

Aah.. Da sjekker jeg også Kappahl! :)

Skrevet

Ungene mine har hatt Friendsdresser i flere år. De var varme og tørre hele vinteren, og det var aldri noe problem med bevegelighet. De holdt en vinter, på samme måte som de fleste andre dressmerker gjør når du har barn som leker og herjer.

Skrevet

Har kjøpt friends i flere sesonger fra 1 år. Aldri tenkt på at den er tung. Synes dressen har holdt seg veldig bra. De ser fortsatt nesten nye ut etter flere vintre. Holder på varmen. Rimelig pris.

Kjøpte helly Hansen et år for å prøve noe annet. Den gikk opp i sømmen etter noen uker. Jeg fikk pengene igjen og gikk til Coop for å kjøpe friends dress.

Reima har jeg kun kjøpt i vår/høst dress og den var jeg fornøyd med, men det merket er overpriset og overvurdert.

At friends vinner testen 2 år på rad er jo et tegn på at den holder det man kan forvente. Jeg vil fortsette å kjøpe dette merket så lenge de gjør bra tester og holder samme kvalitet.

Skrevet

Blir Sportsmann sin barnehagepakke her, hatt den før og er knallfornøyd :) Reima liker jeg ikke, og Coop sin har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Coop sin dress er kjempegod. Ok, litt stiv men det plager ikke datteren min. Har kjøpt en til denne sesongen også:)

Den er varm og god og er slitesterk.

Skrevet

Reflex har og greie dressar, til halve prisen av Reima.

Eg fekk Reima på 50% salg til nyttår, så i år blir det det, men kjem heller til å prøve billegare merke framover om eg ikkje finn gode tilbud.

Me har hatt ein arva Reflexdress til heimebruk, og eg synes den verka grei.

Eg såg på Friendsdressane i vinter, og syntes ikkje dei såg så tunge ut. Eg trur modellen har vorte litt endra til fjorårssesongen?

Det kjem jo litt an på alderen til barnet og. Til dei heilt minste kan det vere godt med ein lett og fin dress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...