Gå til innhold

Har så mye kredittkort gjeld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og forbrukslån at jeg vurderer rett og slett å la noen av dem gå til inkasso.

Har prøvd å gjort en avtale med alle, men kun 1 av dem var interresert å inngå avtale om nedbetaling. Denne har jeg følgt til punkt og prikke.

Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal klare dette.

Jeg vet jeg har vært utrolig dum som har tatt opp disse kredittene og lånene, men når er nå situasjonen slik...(Er flere år siden).

Til nå har jeg klart å betale i tide, men nå ser det temmelig mørkt ut framover:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste du vil oppnå med å la dem gå til innkasso er å få enda mer gebyrer. Kanskje du skulle søkt om gjeldsordning.

Skrevet

Nettopp vært i samme situasjon, bare at det var mannen min som sto frem og fortalte at han hadde en STOOOOR kredittkortgjeld bak min rygg.

Det vi gjorde, er at vi tok kontakt med banken vår. Vi fikk bakt inn noen hundre tusen inn i huslånet, og så fikk vi et lån ved siden av på ca. 400 000,- til en rente på 4 %.

Råder deg til å gjøre det samme, om du har huslån vel og merke.

Og så klipper du selvfølgelig i stykker alle kortene dine, og så bruker du aldri igjen penger du ikke har...

Skrevet

Jeg har sosial angst og klarer ikke sette meg ned å snakke med noen ansikt mot ansikt, samme gjelder telefoner. klarer ikke ringe, får rett og slett helt angst. Derfor syns jeg det har vært så greit med disse mailene jeg har sendt til alle kreditorene.

JEg vet jo at det vil bli enda mere gebyrer, men har hørt at inkasso byråene er veldig greie på avtaler. Og kanskje jeg kunne fått slått sammen noe av gjelda hvis de har de samme sakene?

Noen som har noen erfaringer med dette?

Skrevet

Kommer ikke til å få mere lån i banken tror jeg.

Jeg er god kunde altså, betaler alltid lånene jeg har i rett tid. Men jeg har ikke inntekt som tilsier at jeg kan få mere lån

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...