Gå til innhold

Slimpropp, stripping, blodig slim, modningsrier i ca 10 timer, mer slim, løs/hard mage og kvalme......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja overskriften sier vel egentlig sitt! Natt til fredag startet dette, i rekkefølgen som står over. Natt til fredag blankt slim. Natt til lørdag slim med litt blod. gulaktig slim de neste dagene. ble strippet onsdag, hadde to cm åpning men ikke moden, ble også registrert rier opp til 100, ikke vet jeg hva det tallet sier. men ikke vondt. Dro hjem, fikk blodig slim og hadde modningsrier regelmessig i ca 10 timer med 5 min mellom. men ikke kjempevonde, fikk beskjed om å sove litt, sovnet og våknet i dag av null rier, eller andre vondter. har sovet 3 timer på dagen i dag, fått gjort litt husarbeid. legger meg ned og slapper av litt. Og plutselig føler jeg meg uggen i magen, blir kvalm. går på do og føler jeg må bæsje. presser så jeg blir blå i annsiktet sikkert:P (unnskyld detaljer). det løsner og jeg blir løs i magen. det kommer også ganske mye slim. ligger nå i senga, og merker litt småtak igjen, pluss at lillevenn er veldig aktiv og føler meg fortsatt kvalm. To dager på overtid! Fødsel i sikte eller bare modning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes akuratt ut som meg selv. jeg ble strippet fredag for en uke siden i morgen, kom masse slim, mere slim på lørdag også ga det seg litt, har hatt masse kynnere som har hvert vondere, og i tak kvalm løs i magen, men ingen rier da, men ingen baby enda, skjer det ikke noe i løpet av helgen igjen så blir jeg strippa en gang til på mandag, var ikke særlig moden jeg heller siden jeg bare var nesten 38 uker på vei, sliter med høy puls og kroppen er sliten. mitt 3 svangerskap så derfor så tidlig med og få ut babyen. ble strippet 2 ganger med nr 2 før fødsel startet 2 dager etterpå, så jeg håper det trengs bare 2 ganger denne gangen og, har ikke lyst til og bli satt i gang. så jeg håper ting starter av seg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...