ellen-propellen Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Er det like harry eller er det ok? Husker da chippendales var på norges turne (ja jeg er gammel) Fulle saler landet rundt og vannvittig stemning.Busslaster med damer reiste land og strand rundt for å se på. Harryfaktor er ikke det jeg husker
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Vanvittig harry, ja. Og min mann hadde aldri godtatt det.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Utrolig harry! nesten enda verre enn kvinnelige, selvom det egentlig er samme sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå