Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Var på visning idag og tror vi har funnet leiligheten vi vil ha! Kommer hvertfall til å legge inn bud. Deilig å vite at vi kanskje får leilighet så nå krysser vi fingre og tær og det som er å krysse
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Hvis det er drømmeleiligheten MIN så kan du bare glemme det! Jeg skal ha den om jeg så må gå 500 over prisantydning! ;D hvor er det? Jeg går med samme følelse som deg. Bare VET at det er der jeg skal bo, den er helt perfekt!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Hehe Min er i Moss. Får trøste deg med at om det hadde vært samme og du hadde bydd 500 over hadde ikke vi fått den hvertfall for vi byr det vi kan få i lån Hehe
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 nei men da kan jeg berolige deg med at vår er ikke i Moss så da kan vi være lykkelige begge to. lykke til da! håper vi begge får drømmeboligen vår
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Så flott! Jeg er fra Moss. Har du link?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 Kan jeg få kikke på drømmeleilighetene deres? Link? Jeg skal IKKE flytte og kjøpe leilighet, så kommer ikke til å ta deres leiligheter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå