Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Jeg og barna skal nå snart være alene uten mannen i en lengre periode. Jeg vet at det vil bli en del tårer når pappa må dra på jobb i utlandet (for 2 mnd). Jeg har i denne perioden veldig lyst til å overraske med noe gledelig. Tenker da ikke på en "ting", men på noe gøy vi kan gjøre sammen. Men hva? Jeg er helt tom for ideer. Vil gjerne unngå kino da vi ser alt for mye på tv. Jeg legger gjerne litt penger i det hele. Trenger mange tips jenter:) Jeg har to aktive gutter på 4år og 6år.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Sirkus, tivoli (tusenfryd e.l.), teater....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Badeland. Kommer litt an på hvor du bor også, men er jo noen aktivitetsparker som har åpent utover høsten også.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Tusen takk for tips! Badeland har vi ikke, men teater høres gøy ut. Det har vi aldri vært på...spennende. Flere?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Hva med telttur før det blir kaldt?Tenne bål og grille.Behøver jo ikke dra langt,nesten i hagen Be hjem en venninne med barn og la de liggeover.Lage god mat og leke leker. Teater Lekeland Togtur til Hunderfossen (fine pakkepriser) Museum Bakedag Maledag Shoppe nye ting til rommene til ungene
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 danskebåten en helg? jeg er selv ingen danskebåt-jente, men de fleste barn elsker det! Sjekk hvilken underholdning de har for barn på båten, noen båter har også basseng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå