Gå til innhold

Om du ble innlagt på sykehuset og

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke hørte fra søsteren din som du hadde et nært forhold til på tre dager....ville du blitt fornærmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fornærmet kanskje, men overrasket...

Skrevet

Tja, jeg har et nært forhold til mine søstre og blir aldri fornærmet på dem før jeg har forhørt meg om deres side av saken. Kanskje hun har en spesiell grunn?

Skrevet

Hvis hun visste at jeg var der; ja. Men ellers hadde hun sikkert hatt grunner til å la være. (Ikke vet hvordan hun skal reagere osv.)

Skrevet

Kommer jo an på hvorfor jeg ble lagt inn. Hadde det vært en bagatell hadde jeg ikke reagert på at hun ikke hadde gitt lyd fra seg. Og kanskje hun ikke vil forstyrre?

Skrevet

Hadde syntes det var rart, om jeg var der helt plutselig på grunn av akutt sykdom. Om det var noe jeg viste jeg skulle, ville jeg kanskje ikke tatt så på vei om det ikke ble tatt kontakt, men ville nok synes det var rart om vi hadde nært forhold ellers.

Venninna mi ble syk, kreft, og moren tror jeg var der kun en eneste gang. Det var tragisk det. Skal sies at de ikke har verdens beste forhold i dag.

Skrevet

Oj det ville jeg ikke tenkt på. Eller det tenkte jeg ikke på da jeg ble lagt inn på grunn av akutt sykdom.

Men jeg ble litt sur når kjæresten min egentlig i første omgang ikke ville komme på besøk til meg. Men han kom og unnskylde seg mye.

Tenkte over hode ikke på om søsteren min skulle kommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...