Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er litt over 4 mnd.. sikler og tygger som besatt på tennene sine. Merker at det er en hard kul i munnen hennes. Pluss at hun har bæsja veeeldig ofte denne uka? Noe urolig på natta også. Skal dette holde på til hun blir 6-7 mnd, eller kan det bryte frem allerede nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her + grinete.. uff, syns så synd på henne stakker.. men en gang må de jo frem, så det er like greit å bare bli ferdig med det tenker jeg:)

Et vennepar har en baby som er 5 mnd og hun hadde allerede fått 2 tenner, var flere på gang..

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

her har det pågått siden Guttorm var ca 3 månder, nå er han straks 6 månder (om 6 dager) og ingen tenner enda, men ser de like under tannkjøttet nå, gleder oss virkerlig til de kommer nå, blir gal!

Skrevet

Ja håper de kommer frem snart. Hun har plutselig begynt å bæsje ca 4 ganger pr døgn, kontra 1 gang i døgnet. Uten at jeg gir malt eller sviskemos og det har hun egentlig alltid trengt. I natt var hun veeeldig urolig, så gubben gikk å la seg på sofaen;) Hun skreik til hele tiden og var frentisk på smokken. Gnidde inn dentinox 2 ganger og da roet hun seg litt. Arrgh, håper de kommer snart, for dette kan bli slitsomt i lengden. For meg og for vesla.;)

Skrevet

Her fikk snuppa de første tennene da hun var 4,5 mnd, så ikke umulig at det er tenner på vei...

Skrevet

Vel, selv om nurket ditt sikler mye og biter mye på ting og tang, så trenger ikke det bety at tennene er på vei. For min del så begynte nurket mitt med det allerede da han var 3,5 mnd. Han siklet så mye om dagen da at jeg måtte skifte siklesmekket i et. Den første tanna kom ikke frem før han var rundt 6mnd gammel. Jeg er faktisk glad for at nurket mitt fikk den første tanna tidlig. For jeg ser at andre babyer i barselgruppa mi som er henholdsvis 8 - 10,5mnd gammel, dem som ikke har fått tenner enda, de sliter en del med urolige babyer, siklinger, dårlig søvn og matlyst :(

Skrevet

Ja veit at det kan ta lang tid. Bare at den siste uka har vesla fått lite søvn(meg og) pga urolighetene på natta. Så håper ikke dette skal vare i 2-3 mnd til!!!

Skrevet

Min var 6 mnd igår og har allerede fått 2 tenner, den første fikk han når han var 4 mnd, den andre ved 5 mnd. Nå tror vi det er en til på vei.

Skrevet

Tenner gir ikke plager i flere måneder i forkant, det er som regel bare snakk om 1 uke eller 2 per tann.. Så akkurat det trenger du ikke å bekymre deg for:)

Skrevet

Da har skjønningen min fått sin første tann!:D Kanskje din også er rett rundt hjørne, C.L.H85 ;)

Skrevet

Min gutt fekk første tann når han var 3mnd og 3uker. Nå er han 11mnd og har 13 tenner:)

Skrevet

Så morsomt:)! Gleder meg til tuppa får sin, he he. Da skal jeg ta mange smilebilder!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...