Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Jeg kjøpte for en drøy uke siden en pulsklokke. Da jeg kom hjem viste det seg at den ikke virket. Jeg kontaktet butikken. De ville ikke gi meg en ny men ville reparere den. Jeg måtte ringe servisavdelingen. Etter en del venting fikk jeg snakke med en der. Jeg beskrev problemet og han mente klokka måtte sendes inn. De krevde at klokka ble sendt i foret konvolutt og med mulughet for pekkesporing. Det kostet ca 180,-. Nå fikk jeg den tilbake med beskjed om at feilen var et nesten flatt bateri. De har skiftet bateri og krever meg for 275,- kr for jobben. Det kan da ikke være riktig? Jeg skal altså ha en utgift på 455,- kr pga at de selger et produkt som ikke virker i utgangspunktet. Arg nå!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Verste servicen jeg har hørt om ivertfall!!! Hvilken butikk er dette da? For det første er dette en klokke som selges på mange forskjellige butikker eller er det bare denne butikken som selger akkurat denne klokken? For det andre har du kvittering? Mange butikker er svært vansklige og ha med og gjøre om det er snakk om reklamasjon og en ikke har tatt vare på kviteringen. Men syns at det er rart at de forlanger og reparere en NY klokke og det at du må sende inn klokken er jo helt på tryne, dette er noe butikken burde ha gjort. Og de pengeen forlanger du og få igjen. Om de nekter så kontakter du hovedkontoret og prater med dem;)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Høres riktig ut dette. Batterier som er i elektronikk er bare testbatterier med dårligere levetid enn de en setter i etterpå, de har aldri noen garanti for å vare lenge. Reparasjoner som dekkes av garantien/reklamasjon skal være kostnadsfritt, da blir også utlegg for innsendelse tilbake betalt. Er det feil som ikke dekkes, må en selv stå for alle utgifter ved servicen. Dårlig batteri dekkes ikke av noen garanti, og fusker batteridrevet elektronikk er det da vanlig praksis å sjekke batteriet før en klager vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå