Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Det er jo alltid hele bygden som må steppe inn og sørge for at spesialpakkene faktisk kommer frem! For et nek!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Han begynner å trekke på årene, selv om han ikke ser en dag eldre ut enn for 25 år siden, må ha lagt seg under kniven. Men uansett han var flinkere i sine yngre dager, så må være alderen som tynger på.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Hva da med brannmann Elvis? Han kan jo ikke gjøre noe foruten å rope:"ring brannmann Sam!"
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Ja, det er sant, men han har i alle fall ikke hovedrollen
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 ...og jeg lurer på om Handy Manny bare skriver fakturaer, han har jo tydeligvis ingen kontantkasse.. Ikke sier han noe om betaling heller! Samme gjelder Kelly på jernvarehandelen forresten.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 Hehe, han kan forsåvidt ikke kjøre heller da;) Det er nok en grunn til at det finnes en russeknute som sier en skal drikke hver gang han bomgirer. Uansett er det programmer for barn, å de reagerer nok ikke på slike feil:P
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 Det er uhørt. Akkurat som Tomlinge O som drakk opp all plinkiplonkjuicen i Drømmehagen i går. Han var jo rett og slett FULL! Og slikt skal barna våre ha som forbilder?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #9 Skrevet 11. august 2011 Postmann Pat er ikke det han engang var. Den trauste fyren som kjørte rundt i den lille bilen sin. Nei da, nå har han både helikopter, stor bil og motorsykkel. Ja, i tillegg har han fått barn. Det eneste som er ved det gode gamle er Miss. Forresten er Postmann Pat alenepappa, har ikke fått med meg at han har kone? Brannmann Elvis er vel verdens dårligste brannmann. Hvem ga han den jobbe, sier nå jeg.....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #10 Skrevet 11. august 2011 Tja, jeg hører at offentlig ansatte er omtrent umulige å bli kvitt. Brannmann Elvis skulle de nok ha luket ut ila prøvetida, nå blir de aaaaldri kvitt ham...
Tante Blås Squaw Skrevet 11. august 2011 #11 Skrevet 11. august 2011 Min barndoms Postmann Pat hadde IKKE kone og barn! Han var gay og fornøyd med det! *furter fortsatt*
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #12 Skrevet 11. august 2011 Jeg var oså sikker på at Pat var gay og at han faktisk hadde et godt øye til presten. Så feil kan man ta altså.
Tante Blås Squaw Skrevet 11. august 2011 #13 Skrevet 11. august 2011 Pat og presten hadde fått det sååå fint sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå