Gå til innhold

Hører visst til i februarklubben istedet for marsklubben! :)


BettyBoob

Anbefalte innlegg

Var på første kontroll i dag, og legen regner ut i fra 28 dagers syklus uansett virker det som - så da har jeg termin 28.2.12.

Er 11+3 idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann...

Da kan jeg muligens føye meg inn sammen med deg... jeg har etter terminkalkulator også termin 28 februar..... men siden du har vært hos legen.... når var din første blødningsdag??? syns ikke alltid de regner likt som terminkalkulatoren.... jeg hadde første blødningsdag 22 mai....

 

Jeg har hatt to MA etter hverandre så jeg var på ul i uke 8 så et bankende hjerte ;-) men han sa ikke noe termin da..... og skal på ny ul neste torsdag.....

 

Men etter som jeg har skjønt er det skudd år i år så det kan jo hende det blir et skudd årsbarn;-)

 

har du barn fra før??? 2 stk her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag av siste mens var 23.5. Hvis du hadde 22.5 så er nok "legeterminen" 27.2.

Jeg regner med å bli smått korrigert på UL, da jeg har litt lenger syklus enn 28 dager. Skal på privat UL den 22, gleder meg masse og håper virkelig alt står bra til med den lille i magen. Tør liksom ikke glede meg ordentlig før jeg har sett hjerteslag!

 

Ja, jeg har tenkt på det med skuddår! hehe, det hadde vært sprøtt :)

 

Jeg har en sønn på straks 5,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki... alltid spennende og få liksom en dato av legen.... siden jeg har hatt 2 MA har jeg ikke tatt turen til legen.... ville vente med de papirene til jeg var sikker.... er jo da 12 uker i dag så jeg har jo troen på dette ... skal til legen på torsdag .... først lege så ul etterpå... det blir spennende....

 

jeg har jo som sagt 2 stk fra før og begge to har komt 14 dager før så så sant ikke nr. 3 er en luring er det ikke meg imot at denne også gjør det....

 

masse lykke til den 22 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg holder meg til min egen termin som jeg mener er mer korrekt enn legens. I følge mensen 28 dagers syklus og legen er terminen 23. februar, men jeg vet når eggløsningen var, og føler det derfor er riktigere å regne ut fra den. Da blir terminen 29. februar (i et 40+3 svangerskap).

 

Er jo uansett ikke så veldig viktig nå, den endelige terminen blir jo satt på ordinær ul ;-) Og vil heller få beskjed der om at jeg er lenger på vei enn jeg trodde, enn omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...