Gjest Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Graviditetstest: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/597219/offset/0 Jeg begynte å teste 4 dager før IKM med strimmel fra billigtester.no. Streken har ikke blitt sterkere eller svakere. IKM er i dag. Forrige måned hadde jeg SA 4 dager etter IKM, men da slo ikke tester ut før IKM..og den var veeeldig svak. Da hadde jeg også vondt i magen helt fra EL til SA. Hadde all slags symptomer. Denne gangen er jeg bare svimmel, sulten og ømme brystvorter. Så er det noen som kan hjelpe meg? - er streken sterk? burde den ha blitt sterkere på de 4 dagene? Jeg vet at det fortsatt er litt tidlig siden jeg har IKM i dag, men er redd for å bli glad over streken, også ender det med SA i gjen noen dager etterpå. Trenger noen kloke og beroligende ord.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 jeg får ikke gått inn på bilde jeg :S men strek er strek å jeg krysser fingrene for deg, veit hvor vondt det er med en sa :S lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå