Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Jeg har tidligerere vært professjonell stripper og trener poledancing fortsatt. Aldri drevet med noen form for snuskete stripping, ren kunst. Hadde ikke gjort meg noe, de betaler greit for oppmøte også (og jeg trenger virkelig de pengene), men så tenker jeg på hans tilkommende kone, hva tenker hun om at det er eksen som stripper? Blir det verre enn en annen stripper?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Haha,hvis du har lyst å bli hatet av kona hans så hvorfor ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 altså ærlig talt, vil du ha en sjanse ved perleporten så ligger du unna det oppdraget..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Er det en av hans single kompiser som har funnet på å spørre deg?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Hahaha! Denne var artig. Hm, for et dilema! Jeg sier la det vær om du ikke vil bli drept av ny-kona og evt. din nye mann/kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 har man virkelig så harry utdrikkingslag fortsatt?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 Hva slags folk er dette? Ei dame som har vært profesjonell stripper blir spurt om å strippe i utdrikningslaget til eksen?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 Så lenge dere ikke har barn sammen eller fortsatt treffes som venner ser jeg ingen grunn for at DU ikke skulle ta i mot et betalt oppdrag.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #9 Skrevet 11. august 2011 Men et oppdrag der mannen som skal gifte seg får presentert "varene" til eksen sin?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #10 Skrevet 11. august 2011 Herregud, lurer du virkelig på hva du skal gjøre? SELVFØLGELIG sier du nei, noe annet ville vært i overkant respektløst. Og stakkars eksen som har valgt en dritt til forlover som faktisk tror det er ok å spørre eksen hans om å strippe i utdrikningslaget. Jeg kjenner jeg blir kvalm. Vil du beholde verdigheten så holder du deg langt unna. Jeg kan ikke med beste evne fatte at du en gang vurderer det.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #11 Skrevet 11. august 2011 fy faen så forbannet jeg hadde blitt på min manns forlover etter et slikt stønt, og ikke minst knust...
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 11. august 2011 #12 Skrevet 11. august 2011 Stripping i eksens utdrikkningslag vil jeg anbefale deg å droppe. Men om du stripper profesjonelt ser jeg ingen grunn til å la være å strippe i andre utdrikkingslag, men dette blir for spesielt.. Jeg hadde syntes det var helt ok med stripper i min types utdrikkningslag fordi det er bare gimmik, men IKKE av eksen hans. Da hadde jeg blitt knust.
ellen-propellen Skrevet 11. august 2011 #13 Skrevet 11. august 2011 Jeg tror jeg ville sagt nei hadde jeg vært deg. Eksen din vil antagelig ikke anse din stripping for kunst,og det vil bli personlig for han.Kanskje for deg også?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #14 Skrevet 11. august 2011 Selvfølgelig skal du ikke det! Fy så respektløst bare å spørre deg! Nye kona blir sikkert skikkelig fornærmet Det blir ikke kunst for eksen din siden det er deg, og jeg kan tenke meg at hadde det vært meg og min eks skulle strippe så hadde jeg synes det var veldig ubehagelig! Det er en grunn for at han ikke ser deg strippe på privaten lenger
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #15 Skrevet 11. august 2011 FY FAEN så forbanna jeg hadde vært om min samboer hadde bedt en ex til å strippe i hans utdrikningslag!!! At du vurderer det i det hele tatt sier litt om deg også!! Snu på flisa, hadde du likt at din kommende mann hadde sin ex som strippet hos seg???! Jeg hadde ikke giftet meg en gang med en slik mann!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #16 Skrevet 11. august 2011 Hadde min kommende mann hatt sin ex strippe for seg, uansett påskudd hadde han ikke blitt min mann.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #17 Skrevet 11. august 2011 Herregud 19.46. Det hadde vel ikke vært hans feil hvis forloveren hadde bedt henne kommer?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #18 Skrevet 11. august 2011 Hadde forventa at han hadde gått derifra. !9:46
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #19 Skrevet 11. august 2011 19.46 her Forlover er som regel bestevenn, og kjenner ofte bruden også..og hvis min samboer sin forlover hadde gjort noe slik så hadde vært forkastelig og smakløst! Og jeg hadde som hun under meg her forventet at samboer bare gikk.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #21 Skrevet 11. august 2011 Tenker at det vil bli litt av en nedtur for brudgommen også jeg..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #22 Skrevet 11. august 2011 Hehe, jeg hadde gjort det glatt!!! Gud, så kult. Hans kommende kona kommer til å bli drit sur på deg, men syns sånt er litt morro jeg da
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #23 Skrevet 11. august 2011 Det er litt luftig i toppen da, med andre ord.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #24 Skrevet 11. august 2011 Jeg hadde ikke brydd meg et sekund..Hadde synes du var en smule patetisk men ikke følt meg truet på noen måte:) Men tror forlover virkelig mener dette som en god ting som brudgommen hadde likt er jo det en smule spesielt hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå