Gå til innhold

Hva hadde dere gjort? Servicemat svarer ikke ;O(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hadde det ikke vært for billige priser hos dem hadde jeg glatt bestillt mat til dåpen hos noen andre.

Det som er er at jeg før sommeren ca i begynnelsen av juni tok kontakt med dem per mail, er jo vant med at folk svarer på mail ihvertfall seriøse firmaer som har hjemmesider med bestilling.

De svarte meg ikke, jeg ventet 1uke. Ringte, jadda ikke no problem ring oss etter sommeren så ordner vi med mat. (dåpen er i september).

Jeg sendte ny mail med prisforespørsel og mat vi trenger, de svarte ikke, jeg ringte dem etter 3 dager, jadda han skulle se på mailen når han kom på kontoret "etterpå". Jeg har enda ikke hørt noe fra dem argh...

Hva gjør jeg? Bestiller hos noen andre til tross for prisen? Eller ringer dem engang til? Men jeg orker ikke gi dem flere sjanser. Det er vel ikke jeg som skal passe på at de yter god service. Jeg har ihvertfall mistet tillit til dem, og hadde beskymret meg på dåpsdagen om de i det hele tatt kom med den maten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hedde jeg nok valgt noen andre eller ordnet det selv.

Skrevet

skikkelig useriøse greier,ville valgt ett annet firma,

bedre og legge litt mer penger i det og få service,enn å satse på at det ordne seg,tenk om du resikerer å stå på dåpsdagen med mat du er misfornøyd med,el uten mat.

hva med o ordne mat selv,og får ett par naboer el noe til å lage det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...