Gå til innhold

Bekymra over den lille :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner nesten ikke spark lenger, bare en gang i blant. I stedet for spark kjenner jeg noen slags spasmer hver dag. Enkelte ganger rister hele magen over lenger tid og det er kjempe ubehagelig. Liker ikke at det er blitt sånn :( Men føler meg som skikkelig hønemor da som er bekymra for alt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

langt er du på vei?

høres ut som kynnere.

om det er veldig lite aktivitet i magen hadde jeg ringt legen for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Er du bekymret så kontakt legen eller føden.

Husker at bevegelsesmønsteret til min baby endret seg ca uke 30.

Skrevet

Jeg ville absolutt ringt og krevd ultralyd med en eneste gang. Men jeg er litt hysterisk av meg :P

Skrevet

Hva skjedde i uke 30 med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...