Gå til innhold

Noen som har begynt å få mage allerede?


Nummer tre <3

Anbefalte innlegg

Nå venter jeg riktignok nummer to, er 5+5 og magen min har vært ekstremt oppblåst de siste dagene.. Så mye at jeg har brukt strikk på olabuksa og jeg føler jeg må ha på meg store topper for å skjule den..

Bare meg eller er det vanlig å få tidlig mage som annengangs?

Jeg spiser normalt er normalt slank fra før og i tillegg trener jeg gjevnlig.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ah! trodde det bare var meg, så har nesten ikke turt og skrive noe! har fått en betydelig liten kul på magen som til og med er der når jeg ligger på ryggen! er relativt tynn og magen har som regel alltid vært flat og fin. sambo ser den også, og jeg har en del tøy jeg ikke kan bruke fordi jeg rett og slett ser litt gravid ut i dem. prøver jo og holde det hemmelig det første tiden, men det er virkelig ikke lett. Måtte dra sammen en bukse i smekken med strikk i går før jeg dro på jobb fordi den ble så sabla stram ved å bare bruke knappen. Dette er min første, og er 6+1 i dag...:)

Det er jo sikkert en del at jeg er oppblåst i magen, og magen er jo ikke helt hard når jeg trykker på den men...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også stor så det viser nok ikke ennå, men jeg har samme oppblåst magen og er kvalm omtrent konstant... Er 6+4 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :D jeg husker ikke at det var sånn for 6 år siden!! Men jeg er skikkelig oppblåst og buksene er trange..ser ut som jeg er 5 mnd på vei!! Jeg sa til mannen i dag at det kommer til å bli vanskelig med å skjule dette :) sønnen min på 5 spurte meg hvorfor jeg har så stor mage, jeg svarte: mamma har mye luft i magen ;) Må vente noen uker til med å fortelle hemmeligheten. Jeg har begynt på min 8 uke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måten :) Er 5+3 i dag. Føles av og til som man er 3-4 mnd på vei... Men har vell noe med at fordøyelsen bruker dobbelt så lang tid nå at magen blir oppblåst..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jeg skjønte at jeg var gravid, så var magen oppblåst og rar.. Nå er den bare mindre og mindre siden jeg får i meg så lite mat...

 

Kjipern...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg har fått en liten kul nå siste uka omtrent (er 7+2), den syns veldig godt hvis jeg har på tettsittende topper, + at flere av buksene mine faktisk er for trange! Den ser ikke helt ut som en gravid-mage enda, føler meg heller litt småfeit egentlig (men jeg har ikke overspist eller noe altså:-P ). Skal prøve å sjule den i noen uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ca 6 uker på vei nå, merker ingen ting, ikke kvalm, ingen mage, ingen ømme bryster etc. Fikk ei hetetokt på jobben har om dagen, og det sammen med uteblitt mens fikk meg til å fatte mistanke... Hadde jeg ikke fulgt med mensen så hadde jeg sikkert ikke ant noen ting. OG VI FÅR HÅPE DET BLIR SÅNN LEEENGE. Føler nemlig jeg nettopp har vært gravid, og nå er det på an igjen :P Ikke planlagt det her, men ganske kurant med to litt tette - så da var det vel meningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun 4+5 og har vært veldig oppblåst og hatt mage i snart en uke allerede!! Nesten godt å se at det er flere som meg :-) Selv er jeg slank, vanligvis helt flat mage og trener jevnlig. Men i det siste er det flere bukser som har strammet mye :-( Jeg har hatt treg og hard mage en ukes tid , og en del mageknip og luftsmerter. -MEN, jeg har et kjempegodt tips!! Var på helsekosten og kjøpte et naturpreparat som er ok for gravide: SuperZym fra merket Shift. Har tatt tre stk daglig i 3 dager, og de hjelper virkelig. Imorges var jeg mye bedre, så disse bør dere prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...