Gå til innhold

Forlate dere...??


<3AlleGodeTingErTre<3

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg har litt vanskelig for å tenke positivt her nå, men tror jeg er iferd med å abortere!

 

Har hatt bittelitt blod på papiret etter dobesøk siden mandag, men idag kommer det litt mer - så "mye" at jeg må legge i ett truseinnlegg! Ingen smerter...

 

Kjenner at det er usikkerheten som er verst nå... hadde jeg visst at det var en abort - javel, så var ikke fosteret levedyktig... men å ikke vite! Huff... har googla masse - men blir jo bare enda mer forvirra!

Er "bare" 6+2 idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spotta/blødde de 3-4 første mnd av mitt forrige svangerskap. Håpa jeg skulle slippe det den gangen her, men igår var det kommet litt blod i truseinnlegget. Fikk ikke panikk, da jeg på en måte var forberedt på det. MEN i dag blør jeg like mye som ved en normal mens.... Nå kjenner jeg angsten komme krypende! Så må vel til legen og få sjekket hcg-stigning. Har ikke noe spesielt vondt jeg heller, men kjenner jo desperat etter graviditetstegn.

Håper spirene våre sitter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo godt å høre at det finnes flere som har blødd i svangerskap - som har velskapte unger idag! =)

 

Jeg har jo to svangerskap tidligere - aldri blødd! Men kan jo være så mangt... har ikke helt gitt opp håpet ennå! Er jo ikke veldig mye blod...

 

Skal prøve å ta en tur til legekontoret å få målt hcg imorgen - er nok litt redd for svaret som vil komme, men krysser fingrene!

 

Har hatt lite symptomer i alle mine svangerskap - men fortsatt ømme bryster, supertrett, veldig humørsyk og oppblåst mage! Så det er jo noe...

 

Tror det eneste nå får være å ta tiden til hjelp...

x Krysser fingrene x for deg Mortee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom det enda mer blod... og den store klumpen! Så da takker jeg for meg! Har hatt en provosert abort tidligere - og det forløp likt så jeg er helt sikker på at dette var slutten!

 

Da er det bare å kose seg - å prøve videre! Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist å høre. Har også mistet en gang, det er ikke noe morsomt:( Lykke til da, håper en ny spire flytter inn snart:)

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...