Gå til innhold

Ultralyd 12 uker i Oslo-området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som vet om gyn/klinikk i Oslo-området (gjerne Oslo vest, Bærum eller Asker) hvor de har et godt ultralydapparat? Synes ikke det de hadde på Volvat var noe særlig å skryte av da jeg var der på UL ved 7 uker. Var på Riksen for fire år siden (7 uker) og så like bra på det, og fikk tom et bilde med hjem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Høst72,

Jeg har ikke så peiling på hva som er bra UL apparat, men jeg fikk gjort en tidlig UL hos Runa Aabø v/Sandvika spesialistsenter. Hun hadde en stor skjerm på veggen foran pas.stolen, i tillegg til den lille skjermen som hun så på. Fikk også med et bilde. Hun var også veldig ok.

Fikk gjort en tidlig UL der, men hun følger ikke opp svangerskap.

Lykke til!

Skrevet

Har selv vært på Majorstuaklinikken denne gangen, der får du med bilde etc. 1200 pr. konsultasjon. Har tidligere brukt Smedstadgynekologene (som også er på Majorstuen nå), men gikk ikke dit denne gangen fordi legen min der var på ferie. M er helt privat, mens S har både 'henvisningsleger' med egenandel og private på kveldstid, ca. samme pris som M. Bidldet man ser i uke 7 er jo bare et 'skurrebilde', tror ikke de bruker de samme maskinene til det som til 3D som gjøres senere og spm blir mye skarpere.

Hilsen fra Bærum :-)

Skrevet

Hei!

Småting:

Følte du at du fikk god oppfølging på Majorstueklinikken? Hvilken uke gjorde du det i?

Skrevet

Jeg skal på UL på Majorstueklinikken på torsdag. Er da 11+0. Gleder meg. Skal fortelle hvordan det går :)

Skrevet

Var der i 7+1, veldig godt med forklaringer - både for meg og pappa'n - masse info underveis og etterpå. Skal tilbake i uke 12, da blir det jo mer omfattende. men altså veldig fornøyd med første besøket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...